Hamsterim : )

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Geri git   Hamsterim : ) > Sağlık

Cevapla
Seçenekler Stil
  #1  
Okunmamış 10-12-2011, 06:27 PM
karaca40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Jul 2011
Mesajlar: 243
Standart Gözleri şişdi ACil

gözleri çok şişdi böle üflediğimde gözlerini kapatamıyom sipsiyah gözleri kızardı ? lütfen bişey olmasınan korkuyom veterlere götürdüm bilmediler lütfen .s cinsi Suriye lütfen ölmesinen çok korkuyorum
__________________
Çaça Her Ne Kadar Istırsanda Seviyorum Seni
Alıntı ile Cevapla
  #2  
Okunmamış 10-12-2011, 06:31 PM
depdelim95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Jun 2011
Mesajlar: 497
Standart

Alıntı:
karaca40 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
gözleri çok şişdi böle üflediğimde gözlerini kapatamıyom sipsiyah gözleri kızardı ? lütfen bişey olmasınan korkuyom veterlere götürdüm bilmediler lütfen .s cinsi Suriye lütfen ölmesinen çok korkuyorum
Tırnağıyla gözünü veya çevresini çizmiş olabilir kaynar suyu ılıtıp silmeye dene elinden bişi gelmez. Umarım iyileşir.
__________________
Seni çok özlüyorum Caramel'im

Pepe'm Ceku'm sizleri ayrı bi seviyorum

Facebook grubum [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Yada değil omer.blunt@gmail.com
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Okunmamış 10-12-2011, 06:32 PM
karaca40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Jul 2011
Mesajlar: 243
Standart

2 gözüde öle ama
__________________
Çaça Her Ne Kadar Istırsanda Seviyorum Seni
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Okunmamış 10-12-2011, 06:33 PM
depdelim95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Jun 2011
Mesajlar: 497
Standart

Alıntı:
karaca40 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
gözleri çok şişdi böle üflediğimde gözlerini kapatamıyom sipsiyah gözleri kızardı ? lütfen bişey olmasınan korkuyom veterlere götürdüm bilmediler lütfen .s cinsi Suriye lütfen ölmesinen çok korkuyorum

Veteriner değilim ama çaresizsen şunu önerebilirim , eczacıdan antibiyotik içeren bir göz damlası alabilirsin.
__________________
Seni çok özlüyorum Caramel'im

Pepe'm Ceku'm sizleri ayrı bi seviyorum

Facebook grubum [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Yada değil omer.blunt@gmail.com
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Okunmamış 10-12-2011, 06:35 PM
karaca40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Jul 2011
Mesajlar: 243
Standart

ya yanlış bişeyde vermek istemiyorum
__________________
Çaça Her Ne Kadar Istırsanda Seviyorum Seni
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Okunmamış 10-12-2011, 06:39 PM
depdelim95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Jun 2011
Mesajlar: 497
Standart

Alıntı:
karaca40 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ya yanlış bişeyde vermek istemiyorum


Bende yanlış bişi söylemek istemme tabi sana kalmış bişey.
__________________
Seni çok özlüyorum Caramel'im

Pepe'm Ceku'm sizleri ayrı bi seviyorum

Facebook grubum [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Yada değil omer.blunt@gmail.com
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Okunmamış 10-12-2011, 07:19 PM
hamsteradmin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
hamsteradmin hamsteradmin isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Administrator
 
Üyelik tarihi: Dec 2008
Mesajlar: 2,688
Standart

Anormal bir şişlik olduğuna eminsen, eczaneden teramycin göz merhemi alıp sürebilirsin çok az miktarda.
__________________
Yeni üyeyseniz üyeliğiniz en kısa zamanda aktif edilecektir, aktif edilir edilmez forumun özelliklerini kullanmaya başlayabilirsiniz. "Üye oldum ama neden başlık açamıyorum" gibi aktivasyonla ilgili ya da "Ne cins hamster alayım, hamsterım düştü ne yapayım" gibi forumda sorabileceğiniz sorular için özel mesaj atmayınız, yöneticilerden msn istemeyiniz, özel bilgilerini sormayınız. Sorularınız için forumumuzda başlık açabilirsiniz, böylece benzer soruları olanlar cevapları görebilir. Sorunuzu sormadan önce lütfen forumumuzu gözden geçiriniz, sorunuzu sizden önce başkalarının sormuş olması mümkündür, bunu yaparak bizlere yardımcı olabilirsiniz. Bu imza yukarda bahsedilen durumların sık yaşanmasından dolayı düzenlenmiştir. Daha fazla bilgi için kuralları okuyunuz. Hamsteradmin, sitenin tek sahibidir, admin olduğunu iddia eden ya da izinsiz bilgi kullanan üyelere itibar etmeyiniz ve bize bildiriniz, bu tür durumlarda kişiler hakkında yasal işlem başlatılmaktadır.

Hamsterim.com Kuralları :

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Okunmamış 10-12-2011, 07:21 PM
depdelim95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Jun 2011
Mesajlar: 497
Standart

teramycin ' i biz kuaförde kaş bıyık aldıktan sonra sürerdik.Kızarıklıklar için , mantıklı aslında deneyebilirsin.
__________________
Seni çok özlüyorum Caramel'im

Pepe'm Ceku'm sizleri ayrı bi seviyorum

Facebook grubum [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Yada değil omer.blunt@gmail.com
Alıntı ile Cevapla
  #9  
Okunmamış 10-12-2011, 10:55 PM
semihpasa semihpasa isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Banned
 
Üyelik tarihi: Dec 2010
Mesajlar: 151
Standart

Veterinerler de, hatta pet shoplarda antibiyotikli hayvanlar için göz damlası var. Daha önce hamsterime vermişti veteriner. Eğer gözlerinden akıntı gelirse bunu muhakkak almalısın. Ayrıca başka bir veterinere de göster.
Alıntı ile Cevapla
  #10  
Okunmamış 10-13-2011, 10:25 PM
karaca40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Jul 2011
Mesajlar: 243
Standart

Hamsterim öldü .s ve elimden bişey gelmedi
__________________
Çaça Her Ne Kadar Istırsanda Seviyorum Seni
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
123, acil, gözleri, şişdi

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim


WEZ Format +3. Şuan Saat: 11:03 AM.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Her hakkı saklıdır. İzinsiz alıntı yapılamaz. Hamsterim.com Copyright ©
Protected by vBulletin08/09/2009

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14