Hamsterim : )

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Geri git   Hamsterim : ) > Cinsiyet - Üreme - Doğum

Cevapla
Seçenekler Stil
  #1  
Okunmamış 02-13-2015, 08:57 PM
Junior Member
 
Üyelik tarihi: Dec 2014
Mesajlar: 28
Cool Yeni yavrucuklarım oldu :)

Merhaba arkadaşlar.

Baslıktanda anladıgınız üzere yavru hemsterlerım yavruladılar
Valla hemster dunyasına yeni gırdım yeni yeni şeyler ogrenırken bi bakarımkı yeni yavrucuklarım oldu
Gerçi suphelenmıstım dısıde değişme vardı araştırma yaparken karnı nırmale indi 2 gün önce (10 şubat) bende anlam verememıstım ama forumlara göre hamile gibiydi
Neyse dün farkettımkı coktan hamile kalıp üzerine doğurmuş bile
İçim bi hoş oldu tabi bi yandan gözüm korktu bakımı vs diye
Kaç yavru var bilmiyorum cunki yuvalarının içinde zor gorunuyo okudugumca urkutmekte ıstemedım ama sıcak kanlı anne baba hemsterler bu arada

Son bıse daha kafesin bakımı da gelmişti artık yalan oldu bi süreliğine idare edecekler artık

Forumda bilgiler var ama yorum yaparken neye dikkat edecegımı yazarsanız sevinirim, iyi aksamlar..
Alıntı ile Cevapla
  #2  
Okunmamış 02-13-2015, 11:15 PM
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Apr 2014
Mesajlar: 123
Standart

bende cok bılmıyorum ama sutten kesılene kadar kafese cok yaklasmayın veya kendı hamsterınızı almayın yavrularıda dokunmayın sutten kesılme zamanı gelınce ayrı bı kafes lazım yavrular ıcın masraflı ıs benımde 1 tane gonza var kafes kucuk saılr ama ıdare edıcek
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Okunmamış 02-14-2015, 12:52 PM
HANNA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Nov 2013
Bulunduğu yer: AZERBAYCAN,BAKÜ.
Mesajlar: 1,414
Standart

gözünüz aydın
size bi sıra önerilerim olucak.
1.kafesin karşısında sık-sık bulunmayın.
2.baba ile annenin ayırın.babanı başka bi kafese koyun.yeniden çiftleşme ihtimali var.
3.kafesin temizliyini 1 hafta falan bekletin.ama çiş yerini talaşla falan örtün.çok mikrop falan olmasın.bol talaş koyun.peçete koymayı unutmayın.
4.anne için proteinli yiyecekler koyun.mesela
1.haşlanmış yumurtanın beyazı
2.sebzeler
3.meyveler
4.haşlanmış tavuk,et
6.sosis
5.yavrulara dokunamyın.
6. kefesi temizleme zamanı geldiğinde ne yapıcaksınız-
1.anneyi başka bi yere koyun.(yavrularından uzak)
2.yavruları eldivenle falan götürüb,bi yere koyun
3.sonra kafesi temizleyin.
4.temizledikten sonra ise ilk önce yavruları olduğu yere koyun.
5.sonda anneni kafese koyun.

Konu HANNA tarafından (02-14-2015 Saat 12:56 PM ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Okunmamış 02-17-2015, 06:36 PM
HANNA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Nov 2013
Bulunduğu yer: AZERBAYCAN,BAKÜ.
Mesajlar: 1,414
Standart

rica ederiz
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Okunmamış 02-25-2015, 12:07 AM
Junior Member
 
Üyelik tarihi: Dec 2014
Mesajlar: 28
Standart

İşte yavru hamsterlerim

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


Burda yem kabının içine koydumki hepsi birden ziyafet çeksinler diye
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Büyüdüler maaşallah
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Okunmamış 02-25-2015, 08:33 AM
HANNA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Nov 2013
Bulunduğu yer: AZERBAYCAN,BAKÜ.
Mesajlar: 1,414
Standart

ayyy böyle şekerleri ben hiç bi yerde görmedim.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
oldu, yavrucuklarım, yeni

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim


WEZ Format +3. Şuan Saat: 04:42 PM.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Her hakkı saklıdır. İzinsiz alıntı yapılamaz. Hamsterim.com Copyright ©
Protected by vBulletin08/09/2009

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14