PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hamsterimin poposu şişti ?


aydo
12-09-2009, 11:05 PM
Merhaba arkadaşlar ;

Bende 2 suriye hamsteri var dişi ve erkek olmak üzere birkaç kez çiftleştiler aradan 1 hafta falan geçti şimdi farkettim erkek olan hamsterimin poposu yani organının altı şişmiş hemde baya şişmiş küçük bi balon gibi acaba bu nedendir ?

elmyra
12-09-2009, 11:14 PM
Önemli bişey değil, bir sorunda yok. O hayvanın testisleri.

aydo
12-10-2009, 01:33 AM
hmm peki ozaman teşekkürler :)

İsmail
12-12-2009, 01:55 AM
herkese soruyorum sana da sorayım, yavruları ne yapmayı düşünüyorsun?