PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : bebiklerimiz :D:D


qnr
09-13-2009, 06:09 PM
bunlarda bizim ufaklıklar :D

hamsteradmin
09-13-2009, 06:11 PM
Bunlar anneleri kadar olmuşlar yahu : )))) Maşallah tospiklere

qnr
09-13-2009, 06:13 PM
saol admin :D böe geziolar valla arada ısırıolaR :D

hamsteradmin
09-13-2009, 06:13 PM
hehehe yemek istiyolar senden :D

KRAL
09-13-2009, 06:14 PM
bunlar campell deil mi?

qnr
09-13-2009, 06:14 PM
veririz admin bgn neler verdim yha hepsini yiyolar elime alıom çigdemi almış biri elimdeyken yemeye çalşıyor kesesine koydu sonRa:D

qnr
09-13-2009, 06:15 PM
ewet campell ne oldu ?

hamsteradmin
09-13-2009, 06:16 PM
:)) evet bunlar campell

qnr
09-13-2009, 06:17 PM
admin sanırım arkadaşımız yaptıgı hatayı anlamış sevindim hamsterıda çok sevimli allah uzun ömür verir inş.:D

KRAL
09-13-2009, 06:20 PM
admin sanırım arkadaşımız yaptıgı hatayı anlamış sevindim hamsterıda çok sevimli allah uzun ömür verir inş.:D

senin syrianın vardı die aklımda kalmış bi an 2leme düştüm o yüzden sordum ;)

qnr
09-13-2009, 06:21 PM
yok ama kısmetse syrianda bakmak istiyorum :D

KRAL
09-13-2009, 06:23 PM
bnm ev de 2 tane var bir tane golden syrian mı alsammı ki ?

bakınız;

Link veremiyoruz.


:D

qnr
09-13-2009, 06:33 PM
bebeklerden biri kucagımda :D goldenlar sevimli duruyor..

hamsteradmin
09-13-2009, 06:36 PM
hehe tadını çıkar qnr

KRAL
09-13-2009, 06:42 PM
GOLDEN türkiyede mevcut ama nerde hiç bir fikrim yok bulursam alıcam ve o diğer syrianlara göre dahada uysaldır :)

hamsteradmin
09-13-2009, 06:44 PM
Golden Syrianların diğer adı. Senin verdiğin linkteki de Syrian sadece klasik renkli.

KRAL
09-13-2009, 06:46 PM
kemik yapılarına bakabilirsin dostum :) istersen internette alıştırabilirsin syrian familyasın dandır golden
misal campellerib ww türü gibi ;)

hamsteradmin
09-13-2009, 06:49 PM
Kemik yapılarının farkı Türkiye'deki kötü üretim biçimleri...Anne, kardeş demeden çiftleştiriyorlar. Golden or Syrian hamster diye geçiyor...

"Therefore in pet stores today, the name Golden Hamster is only used to label the original colouration (also known as 'agouti') " Yabancı bir siteden alıntı yaptım, orjinal renge golden dendiği söyleniyor, kemik yapısıyla falan alakası yok. Bugün orijinal renk diye bir şey kalmadığı için böyle bir şeyden de söz edilemez. Renk ırkı etkileyen bir unsur değil zaten.

qnr
09-13-2009, 06:52 PM
çıkarıyorum zaten :D ve anneyle babayı bi araya gtrdm :D anne babaya kur yapıo ve çiftleşmek istio :D

KRAL
09-13-2009, 06:56 PM
Kemik yapılarının farkı Türkiye'deki kötü üretim biçimleri...Anne, kardeş demeden çiftleştiriyorlar. Golden or Syrian hamster diye geçiyor...

ALT familyasından kaynaklanıyo ayrıca ben türkiyede gördüm golden bi forum sitesinde gayette 2 çift güzeldi.

hamsteradmin
09-13-2009, 07:02 PM
Kötü üretim nedeniyle orijinal renk ve tüy kalitesi az bulunuyor işte aynı şeyi söylüyorum.

qnr
09-13-2009, 07:08 PM
admin anneyle babayı aynı kafese koymamın sakıncası varmı ? yavrularda var ama ???

KRAL
09-13-2009, 07:14 PM
Kötü üretim nedeniyle orijinal renk ve tüy kalitesi az bulunuyor işte aynı şeyi söylüyorum.

tamam bide satılan yeri sölesen tam süper olucak?

hamsteradmin
09-13-2009, 07:16 PM
Yılbaşındaki fuara gidebilirsin, her semtten petshop geliyor, ırk kalitesi bozulmamış hamsterlar bulabiliyorsun.

hamsteradmin
09-13-2009, 07:16 PM
qnr, anne süt veriyor ve yeni doğum yaptı, onların tekrar çiftleşmelerine izin verme. aynı kafese de koyma.

qnr
09-13-2009, 07:18 PM
tmm anladum yaw :D

hamsteradmin
09-13-2009, 07:20 PM
yok bişi demedim :D

qnr
09-13-2009, 07:20 PM
kafes degiştrmemn bi sakıncası olurmu :D büyük kafese anneyle yavruları küçük kafese babayı ????

hamsteradmin
09-13-2009, 07:21 PM
Anneyle yavrular yer değiştirmese iyi olur ama mecbursan değiştir.

qnr
09-13-2009, 07:22 PM
mecbur degilim ama daha iyi bi ortam saglamak açasından dedim :D büyük ve geniş bir yer :D

hamsteradmin
09-13-2009, 07:22 PM
Değiştir istersen sen bilirsin :)

dream
09-14-2009, 02:10 AM
hamsteradmin ukalalık etmiş olurmuyum bunu istemekle bilmiyorum ama keşke sende hamsterlarının resmini koysan..:confused::D

hamsteradmin
09-14-2009, 02:59 AM
Benim hamsterım bir süredir arkadaşım elmyra'nın hamsterı. Kedilerim olduğu için sevgili arkadaşımın ona daha iyi bakacağını düşündüm. Kendisinin albümüne göz atabilirsiniz, krem renkli Kavun.

dream
09-14-2009, 01:48 PM
sağol bakarım;D

Çiko
09-14-2009, 02:16 PM
Golden tr de var hatta burada bile var ben hamster adminin hamsterlarını gömüştüm bir başka sietde ve yavrularınıda görmüştüm yavruların rengi kahverengiydi:)

WayOfDeath
11-07-2009, 09:44 PM
gonzaleslerın cok tatlı yerım o bebıslerı :D

Trgy
11-14-2009, 08:39 PM
Aman yarabbi :) çok güzeller..

ernn
11-14-2009, 08:42 PM
çok şekerlerrr :)

qnr
11-14-2009, 09:07 PM
şu an 8 yavrum var :)

hamsteradmin
11-14-2009, 09:43 PM
süper :D yavruların fotosunu koysana. sahiplendirecek misin

qnr
11-14-2009, 10:43 PM
çiftlige veriyorum ben admin tanıdık bi abimiz var öyle talaş yem veriyor bana :D koyarım şimdi talaşın altındalar :)