PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Çok kötü ısırdı


ThunderDevil
09-08-2009, 12:23 PM
Arkadaşlar dün gece kızım beni çok kötü ısırdı benim kafesimde onun tırmanacak şeyleri vardı parmağımı arasından onun altını sevcektim çok orktu galiba daha sonra kafesin kapısını açtım elime gelsin diye bekliyordum ilk başta düşlerini orta parmağıma sürttü daha sonra işaret parmağımı yavaşca ısırmaa başladı daha sonra çok kötü bir şekilde tırnak ile et ayrımı olan yeri ısırdı pamukla bişeyler yaptım falan bugünde orası şişik ve ısırdığı yerde siyah bişey var benim burnum kanadığından hep o siyah şey iplik gibi çıkar.

toLqa
09-08-2009, 07:17 PM
Aslında benide çokkez ısırdı ve ısırılan yerler şişti ilk başta sndeki gibi bndede siyah minik bir nokta ve ne olduğunu bilmiyorum ama korkmuyorda değilim kuduz olabilir çünkü veterinere danıştım hamstera kuduz aşısı yapmamız lazım dedi :)

hamsteradmin
09-08-2009, 09:36 PM
Arkadaşlar kuduz olan hayvanlar 1 hafta içinde ölür ve bir hayvanın kuduz virüsü alması için kuduz bir hayvan tarafından ısırılması gerek.

ThunderDevil, hamsterın korktuğu için kendini korumak amacıyla şiddetli ısırmış, burnum kanadığında da aynı siyah iplik görüntüsü oluyor demişsin, bu durumda bu seninle ilgili bir şey demektir.

murat
09-08-2009, 09:43 PM
Beni çok ısırmıştı hamsterim ilk aldığımda,hep kanadı sonra geçti siyahlık falan oluşmadı hiç şişmedi de ama ben anında elimi sabunla yıkıyordum.Hiç bir şey olmuyor ayrıca evde beslenen hamsterda neden kuduz virüsü olsun ki?!

toLqa
09-09-2009, 04:20 AM
ßilemiyorum bende :) hatta kuduz olan bir hayvanın 1 hafta içinde öldüğünüde şimdi hamsteradmin'den öğrendim :D

x_yumuycak_x
09-10-2009, 01:55 AM
Benim hamsterım petshopta kadının elini öyle bir ısırdı ki birden acaba almasam mı diye düşünmüştüm :D Çünkü kadının eli çok fazla kanadı ve korktum.Bir de kadın ya o hasta olacak ya ben dedi.Bir kaç gün elime alamadım :D Ama alıştım sonradan ve hiç elimi ısırmadı :)

CooLMaSTeR
09-10-2009, 02:11 AM
şöyle düşünün .. dev orangutanlar bizi bi kafese besliyo .. ve eline alıyo bazen severken canınızı acıtıyo .. o sırada ölücem diye korkup orangutandan kaçmak için siz ne yaparsınız .. ?

ThunderDevil
09-10-2009, 02:31 PM
Arkadaşlar kuduz olan hayvanlar 1 hafta içinde ölür ve bir hayvanın kuduz virüsü alması için kuduz bir hayvan tarafından ısırılması gerek.

ThunderDevil, hamsterın korktuğu için kendini korumak amacıyla şiddetli ısırmış, burnum kanadığında da aynı siyah iplik görüntüsü oluyor demişsin, bu durumda bu seninle ilgili bir şey demektir.

Evet benim burnum çok hassastır derslerden bu yüzden kaytarıyorum ilk 1hafta falan şişik durdu ama şimdi iyi gibi onu birdaha korkutmayacağım bu arada dün ben hamsterıma bisküvü verdim şu kakaolu varya petibör mü ne ondan sakıncası varmı onu almak için kafesin taaa tepesine tırmandı.

hamsteradmin
09-10-2009, 03:54 PM
Kakaolu değil sadesinden ver.

x_yumuycak_x
09-10-2009, 03:58 PM
Kakaolu bisküvi zararlı mı hamsterlara ?? :S

hamsteradmin
09-10-2009, 03:59 PM
Kakao yabancı bir madde sonuçta, bağımlılık yapan bir madde aynı zamanda. Çikolatanın ana maddesi.

x_yumuycak_x
09-10-2009, 04:03 PM
Hmm. Bir daha vermem o zaman teşekkürler. :)

ThunderDevil
09-11-2009, 12:32 PM
Ben birşey soracağım dün gece hamsterımın poposunda beyaz krem gibi birşey gördüm çok kötü kokuyodu bunla ilgili bilgi verirmisiniz acaba

hamsteradmin
09-11-2009, 03:08 PM
Merhaba ThunderDevil, hamsterının genel durumu nasıl, iştahsızlık, hareketsizlik vs var mı? Cinsiyeti ne?

DişisLy
09-11-2009, 03:33 PM
Ev ortamından hiç çıkmayan bir hamsterın hastalık kapması imkansız. O yüzden istediği kadar ısırsın. Hiçbir sorun olmaz. (= Ben kafese elimi soktuğumda 19'u birden saldırıyordu bazen. Ya da kavga ederken ayırmaya çalışınca elimi delik deşik ediyorlardı. (: Ama çok şükür hiçbir şey olmadı. Aynı şekilde hamsteradmin'in dediği gibi kuduz olan hayvan ısırdıktan 1 hafta sonra ölür. . Yinede tedirgin oluyorsanız ısırıldıktan sonra elinizi bol sabunlu su ile yıkayın. . Başıma gelen bir çok olay sonucu hastahanede doktorların bile söylediği birşey bu. (:

ThunderDevil
09-11-2009, 05:54 PM
Merhaba ThunderDevil, hamsterının genel durumu nasıl, iştahsızlık, hareketsizlik vs var mı? Cinsiyeti ne?

Hamsterımın cinsiyeti kız hareketsizlik yok yemek verdiğimde ise hemen yiyor ama şey dün dışarı çıkardığımda hamsterıma bir kere dokunduğumda donuyor ve kuyruğunu yukarı kaldırıyor kulaklarına dokunduğumda ise kulaklarını geri çekiyor

elmyra
09-11-2009, 08:08 PM
Hamsterın donup kuyruğunu yukarı kaldırıp hareketsiz beklemesi çiftleşmeye hazır olduğu anlamına gelir.

ThunderDevil
09-12-2009, 12:24 AM
Birde hamsterıma pamuk verdim alıp yuva yaptı kendini talaşın içine gömdü ama örtmedi üstünü sizce hamilemi

elmyra
09-12-2009, 12:30 AM
Çiftleşmediyse hamile değildir. Ama pamuk vermemeni öneririm çok yararlı değil. Bir de hamsterlarda görülen hastalıklar başlığında belirtilmişti; tüy gibi yumuşak taban malzemesi kabızlığa sebep olabilirmiş.

ThunderDevil
09-12-2009, 01:47 PM
Ben birşey soracağım dün gece hamsterımın poposunda beyaz krem gibi birşey gördüm çok kötü kokuyodu bunla ilgili bilgi verirmisiniz acaba

Arkadaşlar kokuyun dün gecede algıladım yardım edin.

Çiko
09-12-2009, 03:23 PM
Ya çiftleşme hakında yanlış bilgi degilmi donup hareketsiz bekleyip kuyrugunu kaldırması aynı zmanda işimesidirde bir hamster işeyincede böyle yapar ve çok kötü bir kokusu var+Ben kimi zaman hamsterımı okşadıgımdada böyle yapar hareketsizce bekler kuyrugunu kaldırır ve işer elimi çekmeiyde aynı çeyi tekrarlar hem korktugundanda olur bu hemde kimi zaman bulundugu yeri tanıyıp iz bırakma gibi bir özellik olur.(ve bunu hem erkek hem dişi hamsterda yapar).

ThunderDevil
09-12-2009, 03:52 PM
Ama hamsterım işemiyordu

hamsteradmin
09-12-2009, 05:26 PM
Hamsterın donup kuyruğunu yukarı kaldırıp hareketsiz beklemesi çiftleşmeye hazır olduğu anlamına gelir.

Bazı arkadaşlar sormuş, bu doğru bilgidir. Aynı zamanda işiyorsa ve erkekse (dişi de nadir de olsa yapabilir) işaret bırakıyor anlamına gelebilir ama temel dişi duruşu bu oluyor.