PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ona noluyor ? :(


kokoş
12-20-2014, 01:26 PM
kızım dün akşamdan beri hareketsizleşti, 1 yıldır birlikteyiz ilk kez onu bu kadar durgun görüyorum. dışarıya çıkardım 10 dakika öyle hareketsiz bir şekilde durdu. durgunlaştı normalde akşamları hareket ettiklerini gündüzleri uyuduklarını biliyorum ama akşam neredeyse kafesini bile kemirmedi sürekli uyumaya çalışıyor ona noluyor ? konuyla ilgili bir şeyler biliyorsanız eğer yardım edin lütfen çok endişeliyim.

HANNA
12-20-2014, 05:08 PM
yüzeyden bakmakla bi şeyin olduğunu anlamak çok zor.hamsterinizin artık 1 yaşı var ya da daka çoktur.belki de hamsterinizin son günleri.ama bunun için çok genç hamsterler 2-3 yıl falan yaşarlar.
hamsterinizi aldığınızda kaç aylık olduğunu biliyormuydunuz?
resmini atın isterseniz

kokoş
12-20-2014, 06:27 PM
aldığım zaman 3 aylık olduğunu söylediler fakat bana göre daha büyüktü bilirsiniz pet shoplar işte.. son günleri olduğunu düşünmüyorum çünkü bakımını o kadar özenli yapıyorum ki yaşı gelmeden bişey olması talihsizlik olurdu.

HANNA
12-21-2014, 10:36 AM
çok üzüldüm.o zaman hamsterinize daha fazla ilgi gösterin.ne istiyorsa onu yapın.güzel yiyecekler verin.(meyve,sebze)son günlerini iyi geçirsin.
haraket azlığı onun yaşlı olmasının bir belirtisi ola bilir.:(:(:(
peki kendisi yiye biliyormu?su falan içiyormu?
ara sıra haber vermeyi unutmayın.:(:(:(:(:(

BAMBİNO
12-21-2014, 11:13 AM
resminden az çok kaç aylık yada yıllık olduğunu öğrenebiliriz birde hamsterin cinsini bilmeliyiz

BAMBİNO
12-21-2014, 11:14 AM
suriyeyse bir yaşlanma olabilir
ggonzalesse çok garip
seyrianı bilmem

kokoş
12-21-2014, 12:05 PM
çok üzüldüm.o zaman hamsterinize daha fazla ilgi gösterin.ne istiyorsa onu yapın.güzel yiyecekler verin.(meyve,sebze)son günlerini iyi geçirsin.
haraket azlığı onun yaşlı olmasının bir belirtisi ola bilir.:(:(:(
peki kendisi yiye biliyormu?su falan içiyormu?
ara sıra haber vermeyi unutmayın.:(:(:(:(:(

suyunu kendisi içebiliyor, yemeğinide kendi yiyor bir sıkıntı yok ama işte yaşlı gibi hareket ediyor :(

kokoş
12-21-2014, 12:05 PM
resminden az çok kaç aylık yada yıllık olduğunu öğrenebiliriz birde hamsterin cinsini bilmeliyiz

cinsiyeti kız ve o bir gonzales profilimde resimleri mevcut

HANNA
12-21-2014, 05:33 PM
suyunu kendisi içebiliyor, yemeğinide kendi yiyor bir sıkıntı yok ama işte yaşlı gibi hareket ediyor :(

belki hiç bi şeyi yoktur.üzülmeyin.bi de zaten bu şey olucak nasıl olsa.:(:(:(:(

kokoş
12-21-2014, 06:13 PM
belki hiç bi şeyi yoktur.üzülmeyin.bi de zaten bu şey olucak nasıl olsa.:(:(:(:(

malesef biliyorum istesemde istemesemde olucak :( düşüncesi bile çok kötü resmen evin neşesi, o yokken napıyoduk diye soruyorum bazen

HANNA
12-21-2014, 08:02 PM
üzülmeyin beni de üzüyorsunuz.yenisini alırsınız.onunla da arkadaş olursunuz.merak etmeyin.tabii ilk hamsterin yerini vermez ama.napalım.bu şirin arkadaşların ömrü çok az.

BAMBİNO
12-22-2014, 07:32 PM
gonzaleste kız erkeğe göre daha yavaş ama yinede hızlı bu kadar yavaşlık sadece ölümüne yakınken 1-2 ay kalınca olur

kokoş
12-22-2014, 09:05 PM
üzülmeyin beni de üzüyorsunuz.yenisini alırsınız.onunla da arkadaş olursunuz.merak etmeyin.tabii ilk hamsterin yerini vermez ama.napalım.bu şirin arkadaşların ömrü çok az.

doğru söylüyorsunuz bu işin kaçarı yok :( teşekkürler diğerleri gibi okuyup da es geçmediğiniz için..

kokoş
12-22-2014, 09:05 PM
gonzaleste kız erkeğe göre daha yavaş ama yinede hızlı bu kadar yavaşlık sadece ölümüne yakınken 1-2 ay kalınca olur

bekleyip görücez.. umarım sadece tembelliktir.

BAMBİNO
12-23-2014, 07:53 PM
yinede umudunu kesme belkide biraz daha süresi vardır

fukara12
12-24-2014, 12:32 PM
yinede umudunu kesme belkide biraz daha süresi vardır

Arkadaşım neden sen böyle felaket tellalı gibisin öldü ölecek ölür hocam bir sakin olsana :)

asmina
12-24-2014, 02:19 PM
merhaba aynı olay benim hamsterımda da oldu 2 hafta önce aynı şeyleri bende gördüm hamsterımda ve ilk gözağrımdı ve eşim 1 gece baktı yürümüo halsizlik vardı,yuvadan çıkmıo derken eşim koynuna aldı sabaha kadar bekledik sonra uyuya kaldık ve sabaha ölmüştü. Son gününü bizimle geçirdi bebişimiz çooook ağladık eşimle ve yıldönümü hediyemdi çoook seviyorduk... =( =( =( 25 hamsterımdan 24 kaldı ama evladımız gibi seviyoruz onları... Umarım yaşar sizin hamsterınız , rabbim size bağışlasın hamsterınızı

kokoş
12-25-2014, 07:01 PM
Arkadaşım neden sen böyle felaket tellalı gibisin öldü ölecek ölür hocam bir sakin olsana :)

katılıyorum :D

kokoş
12-25-2014, 07:08 PM
merhaba aynı olay benim hamsterımda da oldu 2 hafta önce aynı şeyleri bende gördüm hamsterımda ve ilk gözağrımdı ve eşim 1 gece baktı yürümüo halsizlik vardı,yuvadan çıkmıo derken eşim koynuna aldı sabaha kadar bekledik sonra uyuya kaldık ve sabaha ölmüştü. Son gününü bizimle geçirdi bebişimiz çooook ağladık eşimle ve yıldönümü hediyemdi çoook seviyorduk... =( =( =( 25 hamsterımdan 24 kaldı ama evladımız gibi seviyoruz onları... Umarım yaşar sizin hamsterınız , rabbim size bağışlasın hamsterınızı

başınıza gelen çok kötü bişey beni şu anda en iyi anlayan sizsiniz sanırım gerçekten çok üzücü umarım dediğiniz gibi olur ama sizde üzülmeyin malesef biliyosunuz ki bu tür hayvanların ömrü çok az :( umarım kimsenin başına gelmez en üzücüsü de daha 1 yaşında olması yani allah korusun bişey olsa yaşlılığından olmamış olması üzüyor beni bu arada teşekkür ederim gerekli ilgiyi gösterip yanıtladığınız için..

BAMBİNO
12-26-2014, 02:00 PM
fukara12 ne demek istediğini anlamadım ama bu konu bunun üstüne açılmamış
başkalarının fikrine saygı duyarsan sevinirim

asmina
12-26-2014, 02:21 PM
kokoş ne demek bilgilendirmek görevimiz hepimizinde...hala üzülüyoruz çok kötü bi şey ya her sabah kalkardık ilk hamterımızın yanına giderdik pozitif geçerdi günümüz .eşim hep derdi hayvanları sevmeyen insanları sevemez diye çok haklı gerçekten insanlardan daha yakın hayvanlarımız ;-) durumu nasıl şimdi hamsterınızın kokoş...

asmina
12-26-2014, 02:23 PM
herhangi sorunuz olursa yazın bilgilendiririm kokoş

BAMBİNO
12-28-2014, 02:57 PM
asmina doğru söylüyor aklınıza takılan olursa yardım ederiz

kokoş
12-29-2014, 07:55 PM
kokoş ne demek bilgilendirmek görevimiz hepimizinde...hala üzülüyoruz çok kötü bi şey ya her sabah kalkardık ilk hamterımızın yanına giderdik pozitif geçerdi günümüz .eşim hep derdi hayvanları sevmeyen insanları sevemez diye çok haklı gerçekten insanlardan daha yakın hayvanlarımız ;-) durumu nasıl şimdi hamsterınızın kokoş...

haklısınız, onlar biz insanlardan çok daha iyiler duygularımızı hislerimizi sevincimizi üzüntümüzü anlayabiliyorlar ve işin aslı bende çok şaşkınım kızım biraz daha iyiye gidiyor çok teşekkür ederim ilginize uzun zamandır giremiyordum ondan biraz geç cevap verdim teşekkür ederim tekrardan umarım bir daha sizinde başınıza böyle bir şey gelmez ama dedim ya bizim de başımıza gelecek bunu bilmek bile gerçekten çok üzücü..

kokoş
12-29-2014, 07:58 PM
herhangi sorunuz olursa yazın bilgilendiririm kokoş

çok teşekkür ederim belli ki bir çok kullanıcıdan daha çok bilgilisiniz bu konularda benim daha ilk hamsterım ama dedim ya belki benimde bilgim kadarıyla bende yardımcı olabilirim böyle sorunları yazmak paylaşmak güzel bir şey daha çok fikir sahibi olabiliyoruz

kokoş
12-29-2014, 07:58 PM
asmina doğru söylüyor aklınıza takılan olursa yardım ederiz

teşekkür ederim :)

BAMBİNO
12-29-2014, 08:06 PM
bir şey değil

asmina
01-01-2015, 01:34 PM
rica ederim. Biz bilgilendirelerim ki sizde başkalarını bilgilendirin bu böledir zaten biz teşekkür ederiz bizlere saygı çerçevesinde kalee aaldığınız için ;-) çok mu oldu yaa ben böle konuşmazdım bişey oldu :-) :-) :-) hahahaha

asmina
01-01-2015, 01:37 PM
kızınıza allah sağlıklı uzun ömür versin acısını yaşatmasın, rabbim size bağışlasın...

kokoş
01-02-2015, 06:55 PM
kızınıza allah sağlıklı uzun ömür versin acısını yaşatmasın, rabbim size bağışlasın...

amin, inşallah hepimizinkini :)

asmina
01-04-2015, 03:30 PM
amiiiiiiiiiin inşallahhhhh :) :D

HANNA
01-12-2015, 08:50 AM
kokoş şimdi hamsteriniz nasıl?çok merak ediyorum.

kokoş
01-12-2015, 09:09 PM
kokoş şimdi hamsteriniz nasıl?çok merak ediyorum.

şaka gibi ama kızım gayet iyi :) maşallahı var :) teşekkür ederim ilginize :)

HANNA
01-13-2015, 08:54 AM
çoooook sevindim.çok meraklı nesi vardı acaba.

BAMBİNO
01-15-2015, 11:46 AM
çok garip
iç duygularını bilemeyiz ki

asmina
01-16-2015, 08:24 AM
:) :)

kokoş
01-20-2015, 04:54 PM
çoooook sevindim.çok meraklı nesi vardı acaba.

teşekkür ederim sevincime ortak oldunuz :))) bende bilemiyorum nesi olduğunu hayvanlarda insanlar gibi heralde geçiş dönemleri yaşıyor :D

kokoş
01-20-2015, 04:54 PM
çok garip
iç duygularını bilemeyiz ki

evet maalesef