PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : hangi sıklıkla


profumit
03-15-2014, 01:05 PM
hamsterı pazartesi aldım suyunu ağzına kadar doldurdum suluğun ve hala içiyor kaç kere gördüm su içerken videosunu bile çektim sonra yeminide ilk gün ağzına kadar doldurdum kabın ama hala bitmedi havuç marul tuzu silinmiş çubuk kraker de verdim ama yemeğine ve suyuna bişey olurmu korkuyorumda şuan napmam gerektiği konusunda sizce her gün değişmelimiyim yoksa bittikçemi çünk 5 gün oldu yemde suda bayatlamazmı?

HANNA
03-15-2014, 02:30 PM
içerisine neyse düşdüyse değiştirin.ben her gün değiştiriyorum.

profumit
03-15-2014, 02:53 PM
anlamadım yani her gün değiştireyim mi

HANNA
03-15-2014, 04:07 PM
evet.doğru anladınız.

profumit
03-15-2014, 11:58 PM
bugün değiştim kafesin talaşnı yemi az koydum yarın akşam yine değişicem suyuda öyle yaparım artık gğnlük her şey birde badem veriyorum fındıklar zararı olmaz dimi 2 fındık 5 badem verdim

theseus
03-16-2014, 01:38 AM
tuzsuz ise sıkıntı olmaz ama çokda yağlı verme.

MakeMeNix
03-20-2014, 12:36 AM
Siyah çekirdek verebilirsiniz. Suyu hergün tazelemenizde fayda var altını çok sıklıkla değiştirmeyin yuvayı yadırgıyo sonra.

profumit
03-20-2014, 12:51 AM
Papagan cekirdegi aldim onu veriyorum ainirsiz ama suyunu hic degismiuorum ya cok iciyo su ama yani hep dolu oldugu icin suluk sey yapamiyorum :D ama yarin degistiririm