PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : İçeri girseniz daha iyi olur :)


AnqL
17.08.12, 09:05 AM
merhaba arkadaşlar

Hamster ilk defa alıcam ve çok beslemek istiyorum çok tatlı resimlere bakınca dayanamıyorum size 5 soru sorucam sizde yanıtlarsanız bende hamster sahibi olabilirim :)

- hamster + kafes + yem vsvs. hepsini istanbul/eminönü petshopdan alıcam
belki siz bilirsiniz :)

- GONZALES Hamsterı kendisi fiyat konusunda ne kadar?
- GONZALES Hamsterı için kafes fiyat konusunda ne kadar?

- 1 tane talaş aldığım kaç haftada yeter yoksa paket tek kullanılmalık mı ?

- yavru beslemek istiyorum cüce olabilir , kaç haftada alışır? ısırma problemi varmı ?

daha önceden eminönüden hamsteri alan kişiler hastalık filan oldumu öldümü :( ?

şimdiden teşekkür ederim cevaplarınızı beekliyorum.

qweroo
17.08.12, 10:05 PM
hamsterler 10tl filan 40-60 arası güzel bi kafes sağlıyabilirsin

talaş 1 ay yetiyor beldiğim

yavru al bencede alışması sana bağlı
aç bırak eline havuç al ver yer sev bi kutunu içine koy eline almayı dene süriye hamsteri uysaldır ama gonzales seni uğraştırır

AnqL
17.08.12, 10:07 PM
hamsterler 10tl filan 40-60 arası güzel bi kafes sağlıyabilirsin

talaş 1 ay yetiyor beldiğim

yavru al bencede alışması sana bağlı
aç bırak eline havuç al ver yer sev bi kutunu içine koy eline almayı dene süriye hamsteri uysaldır ama gonzales seni uğraştırır

bilgi için teşekkür ederim suriye büyüyor ya :D gonzales cüce o daha güzel sanırım

qweroo
18.08.12, 04:49 AM
bilgi için teşekkür ederim suriye büyüyor ya :D gonzales cüce o daha güzel sanırım

gonzales alacaksanız ilk gün aç bırakın ve elinize bi havuç alın verin hazır yeminizi elinizde verin 2-3 gün bunu yapın sonra kesin sevmeye çalışın olmazsa yemek yerken bişe yapmazlar ozaman sevin haftada 2 kere özel mama verin size alışıcaktır