PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yavrularını Yiyo :S


toLqa
08-20-2009, 07:57 PM
7tane doğurdu ilkten birini yedi snra hepsini yuvasına taşını içerdede bitane yeni acaba daha yermi ne yapmam lazım yardım edin lütfen dayanamıyorum bunu yapmasına :S

toLqa
08-20-2009, 08:04 PM
Yavruları ayırıp şırınga ile ben kendim beslesem olurmu acaba lütfen acil yardım edin bna :(

Hamster_fun
08-20-2009, 08:15 PM
Ek besin verme yoluna gittin mi? Protein yönünden zengin yiyecekler (yumurta, yoğurt, peynir, süt vs.) Anne sütünü sağlayamazsın yavruların hepsinin ölmesine neden olursun. Eğer protein kaynaklı besinleri anneye sunmadıysan protein ihtiyacını yavruları yiyerek karşılar. Ya da zayıf olan yavruları eleyerek diğerlerine daha iyi bakma amacında olabilir. Kesinlikle yavruları ayırmaya kalkma derim. Yazık edersin hepsine.

Ek besinlere ağırlık ver bence

toLqa
08-20-2009, 08:17 PM
sık sık haşlanmış yumurta betibör ve çekirdek veriyorum

toLqa
08-20-2009, 09:42 PM
Şimdi gördüm yavruların hepsini yuvadan dışarı çıkarmış saydım 7 tane var acaba nie böle yaptı normalmidir bu yavrular ölmesin snra :s

dark_moon
08-20-2009, 09:44 PM
yalnız sen oylebı anlatıyosunkı sankı hep gozlem yapıyomus gıbı :eek:eger oyleyse kesın rahatsız olmustur bak benım yavrualrın 2.gunu bıttı ama ben gunde en fazla 3 kez gırıp ekbesın mama verıp bakıp cıkıyorum 5 dk oluyo hadı bıraz daha gecırınce ıtır sınırlermeye baslıyo yunlerı alıyo sınırlı sınırlı ustlerını ortuyo odaha olmassa baska yere tasır gıbı yaptı bende uzun durmuyorum o yuzden belkide ondandır bence yesıl mercımegı hasla uzerıne 2 damla zeyrıtınyagı tarıfıne bıtıyo resmen sende yap ;)

toLqa
08-20-2009, 09:48 PM
yha ellemiyorum sadece uzaktan izliyorum onları rahatsızda olmuyo bence :) önerinide yapıcam saoL :)

dark_moon
08-20-2009, 09:49 PM
canım bende ellemıyorum 1 metre uzatan bakıyorum ama ıtır masallah hemen sezıp ustlerını ortuyo genede sen bılırsın belkı de yalnız kalmak ıstıyodur

toLqa
08-20-2009, 09:50 PM
buna tmm diyelim peki yavruları neden yuvadan dışarı çıkarmış olabilir sence ?

dark_moon
08-20-2009, 09:52 PM
:)onu bende bulamadım yaa o kadar ıstedımkı ev seklınde olan yuvaya dogum yapmasını warya bu kadar olur yunlerı bezlerı koydum ıcıne o cıkardı kac kez tekrarladık ama en sonuında onun dedıgı oldu gıttı ust kata sulugun hemen altına yavruladı deli kız:D:o

toLqa
08-20-2009, 10:00 PM
hehe bende sbh şişliye gittim talaşı bitmişti ve suluğumuz yoktu onları alıcaktım giderkende kafesteki talaşı çıkardım tişörtümü koydum altına qeldim bi baktım içine doğurmuş :D

dark_moon
08-20-2009, 10:01 PM
:D:rolleyes:ayy feci ama ıyıkıde yumusak bıseyler koymussun

toLqa
08-20-2009, 10:05 PM
hmn dışarı çıkardım anneyi kafese talaş serdim suluqu taktım yumurta haşlayıp koydum kafese yavrularıda elimi sürmeden koydum şimdi iyi durumdalar :)

dark_moon
08-20-2009, 10:08 PM
hııı sizinki daha hareketlı gecmıs ondandır belkıde:confused: yese bıle ayırsan sen sımdı onlara bakamazsınki yanı sen bakarsın ama onlar cok mınık ya öyle yani kac tane kaldı bıde yerken gördüm deme sakın bana:eek:

CooLMaSTeR
08-20-2009, 10:12 PM
bende bi kaç parça şeyler koyunca yuvadan çıkarıyodu herşeyi . oyuncak bebeklerin içinde yapay pamuk falan olur onlardan kullanın . ben kardeşimin oyuncagını istila ettim onu kullanıyom ve de çok sevyo .. hep onun içinde =)

hamsteradmin
08-20-2009, 10:32 PM
Pamuk dokunabiliyormuş hamsterlara. Nerde rahat hissediyorlarsa oraya doğururlar, yiyecekleri verip akışına bırakın, en doğrusu bu.

CooLMaSTeR
08-20-2009, 10:36 PM
pamuk zararlıysa boşaltırım evini ..

dark_moon
08-20-2009, 10:38 PM
ewet ya en ıyısı kendı bıldıgı gıbı ıstedıgı yere ıstedıgı sekılde yavrulaması zaten cok ınatcılar bu konuda:rolleyes:

hamsteradmin
08-20-2009, 10:40 PM
pamuk zararlıysa boşaltırım evini ..

öyle deniyor tam nedenini araştırmadım onun yerine bez parçaları falan koy istersen ya da kağıt havlu, onu parçalayıp yuva yapar.

CooLMaSTeR
08-20-2009, 10:45 PM
tamam admin oyle yaparım o zaman.. kagıt havlu koyarım şimdi

toLqa
08-20-2009, 10:52 PM
malesef yerken gördüm az önce saydım şuan 7 tane yavrumuz var umarım sağlıklı bir şekilde büyürler... benden başka kime nasip olur bilmem pet shoptan aldım 1 tane eve getirdim oldu 8 tane :D

hamsteradmin
08-20-2009, 11:32 PM
Ballı : ))) fotolarını koy büyüdükçe, merak ederim. Gerçi daha annelerini göremedik ama : ))

toLqa
08-20-2009, 11:46 PM
En yakın zmnda eklicem fotolarını bu arada cinsi gonzales dendi ama syrian'ada benziyo bnm hamster... sarı beyaz renklerde burnu kırmızı ne olabilir ?