PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : yardim?:(


lionur_gs
08-17-2009, 03:39 AM
slm arkadaşlar aranıza yeni katıldım adim onur..bikaçgün önce kız arkadaşim bana hamster almiş çok tatlı birşey bole yiyesim geldi galiba okuduğum kadariyla suriye hamstri kendisi beyaz kırmızı gözlü fakat bi sorunumuz var galiba yada bana oyle geliyo..arkadaşimin getirdiği kafes baya küçüktü rahat edemez die biraz büyük kuş kafesine koydum fakat sürekli kafesten dişari çikmak için uğraşiyo içinde çemberi felan var çemberle oynamiyo evi var evinde uyumuyo hayattan bezmiş gibi arada bir dişari çikartiorm geri kafese girmek istemiyo koyunca kafese hep kafesten çiktiği kapisina bakiyo orayi açmaya çalişiyo açamiyo düşüyo felan ben onun bu durumuna çok üzülüyorum sanki hiç mutlu değil gibi eş alsam die düşündüm çünkü dedim yanlızlık Allah a mahsustr fakat onlada birbirini olduruo die okudum neyapmam gerekiyo normalmi sizce amma uzun yazdim yauu:)

hamsteradmin
08-17-2009, 03:53 AM
Yem veriyor musunuz neyle besliyorsunuz? Açken böyle çıkmaya çabalayabiliyorlar. Onun dışında sıkıldıklarında da böyle yaparlar, her gün dışarı çıkarıp ilgilenmek gerek, serbestçe dolaşamıyorsa hamster topu alıp dışarda koşmasını sağlayabilirsiniz. Hamster suluğu var mı? Bir de kaç aylık, çiftleşmek istiyor da olabilir. Eski kafesine geri koymayı deneyin, orda daha mutlu olacak mı bakalım.

lionur_gs
08-17-2009, 05:52 PM
Yem veriyor musunuz neyle besliyorsunuz? Açken böyle çıkmaya çabalayabiliyorlar. Onun dışında sıkıldıklarında da böyle yaparlar, her gün dışarı çıkarıp ilgilenmek gerek, serbestçe dolaşamıyorsa hamster topu alıp dışarda koşmasını sağlayabilirsiniz. Hamster suluğu var mı? Bir de kaç aylık, çiftleşmek istiyor da olabilir. Eski kafesine geri koymayı deneyin, orda daha mutlu olacak mı bakalım.

yemini veriyorum kendi yemi var suluğuda var onlarda bi sorun yok ama sıkılıyo olabilir çünkü kafesin kapağini açar açmaz elime geliyo ordan hemen bi arayiş peşinde hiç yerinde durmuyo hiç sabit durmuyo anlamadim galiba 2 aylik felan olmasi lazim ama tam bi bilgim yok

hamsteradmin
08-17-2009, 05:57 PM
Anladım her gün belli saatlerde dışarı çıkartmanızı tavsiye ederim, bunun da en kolay yolu bir hamster topu almak, böylece kaybolmadan evin içinde gezebiliyor, giyatları 15-20 tl civarında, ayaklıklı olanlardan alırsanız bir yerde sabit olarak da koşabilir. Enerji harcayınca rahatlar.

lionur_gs
08-17-2009, 06:01 PM
yani sıkılma söz konusu değildir dimi eş felan alsam kafesi ortadan ayirsam kavga etmeyecekleri şekilde uygun olurmu sizce çünkü bi hamsterin yapmasi gereken hiçbirşeyi yapmiyor ne çemberle oynuyo ne evinde yatiyo anlamadim yane

hamsteradmin
08-17-2009, 06:08 PM
:) Sıkılma söz konusu, çiftleşmek istiyor da olabilir ama zaten çok rahat etmediği kafesi ortadan bölüp diğeriyle paylaşması falan hiç kolay olmaz, zorlanırsınız. Çiftleşecekleri an dışında Suriyeler anlaşamıyorlar. Başkalarının hamsterlarıyla bir araya getirip çiftleştirmeyi deneyebilirsiniz veya bakabileceğinizden emin olursanız başka bir kafeste bakmak üzere eş alabilirsiniz.
Benim tavsiyem her gün ilgilenip sevmeniz, hamster topu alıp koşmasını ve rahatlamasını sağlamanız. Öncelikli olarak ona rahat edeceği bir hamster kafesi almanız. Kuş kafeslerinin telleri de onların tırmanmasına vs uygun değil.

Bunları denedikten sonra hala bir hamster daha bakabilirim diyorsanız eş almayı düşünün ama ayrı kafeste.

lionur_gs
08-17-2009, 06:12 PM
anladim güzel bir kafes almayi düşünüyorum fakat kafes içinde eğlenemediğini düşündüğüm için vazgeçiyorum ama büyük ihtimal alicam çünkü çok tatlı bişey huylarida bana çekmiş tembelin uyuşuğun teki:)bi sorum daha var acaba bu suriye hamsterinin yanına başka hamster alsam yeni kafeste mesela gonzales birlikta yaşayabilirlermi?

hamsteradmin
08-17-2009, 06:16 PM
Hayır yaşayamazlar, hiç öyle bir deneme yapmayın derim. Bir kafese Bir Suriye olarak düşünün. Gonzales alacağınıza başka bir Suriye alırsınız, hiç olmazsa çiftleşme şansları olur, ama her şekilde yeni bir hamstera ayrı kafeste ve iyi bir şekilde bakabileceğinizden eminseniz alın.

Bence hamsterınızın geniş, rahat edebileceği bir hamster kafesine ihtiyacı var. Kuş kafesinde huzursuz gibi geldi bana. İkinci olarak da bir hamster topu lazım.

lionur_gs
08-17-2009, 06:19 PM
tamam verdiğiniz bilgiler için teşekr ederim yeni bir kafes alicam topuda ayni şekilde teşekürler..

hamsteradmin
08-17-2009, 06:22 PM
Rica ederim :) Profilden albüm oluşturabilirsiniz ufaklığa.

lionur_gs
08-17-2009, 06:24 PM
tamam beli bi zaman sonra oda olur insllah:)