PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Buda benim aybk'üm : )


aydo
08-11-2009, 07:49 PM
Daha sonra videolarınıda ekliyeceğim sevimli ama değilmi : )

murat
08-11-2009, 08:32 PM
çooook tatlıymış :)

hamsteradmin
08-11-2009, 09:05 PM
Bence de çok sevimli :D Profilden albüm oluşturabilirsin :)

CooLMaSTeR
08-11-2009, 09:23 PM
çok tatlı....

Seg
08-11-2009, 09:39 PM
2. fotoda eller arkada napıyo l*n bu bana der gibi :D çok şirin :D:D:D

dark_moon
08-11-2009, 11:38 PM
cok tatlı gercekten beyazlar buyuyunce cok gusel oluyolar yaa masallah:)

köfte
08-12-2009, 07:29 PM
abovv yesinler yav bunu:) maşallah,allah herkesin minişlerini sahiplerine bağışlasın uzuuun ve sağlıklı ömür versin.

aydo
08-14-2009, 11:49 PM
Yeni resimleri devam :D

aydo
08-14-2009, 11:51 PM
Bikaç tane daha :D

hamsteradmin
08-15-2009, 12:23 AM
Ohoo alışmış bu evine baya :))

murat
08-15-2009, 12:34 AM
çikolatalı bisküvi zararlı olmaz mı?

toLqa
08-15-2009, 01:19 AM
Maşallah Çok Tatlı Gerçekten Umarım Sağlıklı Bir Şekilde Uzun Bir Zmn Yaşar Gidersiniz...:D

aydo
08-15-2009, 02:15 AM
çikolatalı bisküvi zararlı olmaz mı?

pek yemedi onu zati 2 kemirdi bıraktı resim çekmek için önüne koymuştum :rolleyes:

murat
08-15-2009, 08:37 AM
Peki.Zararlı değilse ben de bisküvi verecektim de :D

aybk
08-15-2009, 01:24 PM
bide beni ısırıp durmasa cok guzel olcak yerim onu:D

aydo
08-15-2009, 01:37 PM
bide beni ısırıp durmasa cok guzel olcak yerim onu:D

eee işte hayvan biliyo kimden zarar görücek arkadaşına yaptığını görmüş kesin intikam almaya çalışıyo kendince :D

aybk
08-15-2009, 01:38 PM
cok kötüsün ya bilerekmi yaptım onu :M

hamsteradmin
08-15-2009, 07:42 PM
Muratçım sade pötibör bisküvi verebilirsin arada.

murat
08-15-2009, 08:39 PM
Arada veriyorum bayılıyor petit beurre bisküviye.:)Çok tatlı yiyor ya :)

hamsteradmin
08-15-2009, 11:25 PM
Hazine bulmuş gibi oluyorlar :D

murat
08-15-2009, 11:42 PM
evet,mesela kafes tellerinden uzatıyorum birden sanki elektrik çarpmışcasına kendini aniden geri atıyor,çok komik ya,sanki elektrik çarpmış gibi :D sonra hemen gelip alıyor tellerden

hamsteradmin
08-16-2009, 12:02 AM
İlk görünce korkuyor demek ki, sivri bir şey içeri uzanıyor ya. :)

episodetwo
08-16-2009, 08:57 PM
hamsteriniz gördüğüme göre erkek öledeğilmi ?

aydo
08-17-2009, 02:33 PM
Bilmem aşağıdan bakınca dişi gibi sanki :confused:

episodetwo
08-17-2009, 03:24 PM
erkek o hamster

aybk
08-21-2009, 01:01 AM
bunun suriye olduguna emnmisiniz yaw bnm aydo'mlla bvutun gundur aynıo kafeste beraber durdular uyudular halada uyuolar birbirlerini falan kokluolar hep maşala kawga etmedilerde

aydo
08-21-2009, 01:51 AM
Devamı : )

hamsteradmin
08-21-2009, 02:32 AM
Evi geziyor aybk. :)

aydo
08-21-2009, 02:05 PM
Evde bırakıyorum onu geziyor bazende küresine koyuyorum öyle geziyor :)

aybk
08-22-2009, 10:35 PM
dobikk ya bi mıncıklıyorum onu surat falan acayip şekerr oluyo :D

hamsteradmin
08-22-2009, 10:47 PM
hehehehe :D

aydo
08-23-2009, 04:55 AM
arşif yaptım resmen sürekli çekiyorum :D

hamsteradmin
08-23-2009, 05:20 AM
: ))) el kuşu

.panpon.
08-23-2009, 06:08 AM
gerçektende el kuşu olmuş :D
---------------------MAŞALLAH-----------------------------

diyelimde Allah nazarlardan saklasın :rolleyes:

Hamster_fun
08-23-2009, 01:01 PM
Çok şirin bir hamişiniz var. Allah sağlıklı ve uzun ömür versin inş.

aydo
09-02-2009, 05:11 AM
Yemek yerken :)

...:::MıSıR:::...
09-09-2009, 06:10 PM
Çok tatlıymış :)

aydo
09-12-2009, 08:23 PM
Sağol çok büyüdü ama :)

ThunderDevil
09-13-2009, 12:51 PM
Ya benimki elimde durmuyo sürekli geziyo bide malum annem kızıyo

KRAL
09-13-2009, 06:06 PM
ahaha çok şeker pamuk gibi :)

Jarry
09-14-2009, 09:51 PM
hehee çok tatlı maşlh. donuk donuk 2 ayak üstünde kalmalarınada bayılıyorum :)) uzun ömrler dilerim

aydo
09-18-2009, 04:51 AM
Son 2 resimde ne varsa tıktı ağzına kocakafalı oldu :D

aybk
09-18-2009, 05:12 AM
ay koptum o ne öle ya çoook komik olmuş puhauha:D

ayLinN
09-18-2009, 11:33 AM
ayyy öLurum buna yha ne kdr datluu xD

aydo
12-12-2009, 01:34 AM
Yeni fotoları :) şimdi hamile bakalım nasıl yavruları olacak erkek olanın resmini çekemiyorum elde pek durmuyor çünkü kıpır kıpır:)

İsmail
12-12-2009, 01:54 AM
gördüğüm en fotojenik hamster... ne mutlu sana

hamsteradmin
12-12-2009, 02:39 AM
Daha da tatlı olmuş :D

aydo
12-12-2009, 02:46 AM
Evet öyle oldu :D erkeği dahada tatlı golden cinsinden o ama onu yeni aldım ve büyük aldım o yüzden pek elde durmuyor ama ben hariç herkezi ısırıyor :D çekemiyorum resimlerini o yüzden

Pamuk V Armi
12-13-2009, 11:46 AM
aybüken çok tatlı aydo

aydo
12-13-2009, 01:04 PM
Sağol :)

mainkavi
12-21-2009, 02:20 AM
bunun çok benzeri var bende ya :D kulak renkleri bile aynı he :):):)

Basakolin
01-30-2010, 10:41 AM
Çok tatlıymış :)

MAŞALLAH

:D