PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : El yapımı Habitrail ovo ...


karaca40
30.08.11, 03:04 AM
Arkdaşlar öncelikle belirtyim fikir bana aiyt deyildir.Forumdan başka bir üyemize aittir.İsmini hatırlıyamuyorum kusura bakmasın...

Merhaba Arkdaşlar bneim hamster 'a 1 ay sonra eş alıcam ve yeni yavrular edincem ama ben şimdiden hazırlanıyım dedim...Öncelikle bu benim kafes:[Only Registered Users Can See Links]

Eğer yeni Yavrular olursa kafesi ayırmam gekicek ve yeni kafes alamıcam bu yüzden el yapımı ovo yu denicem..Orjinal ovo:[Only Registered Users Can See Links]


Bu ise bizim hazırlaken kullancağımız ekmek saklama kabı [Only Registered Users Can See Links]


[Only Registered Users Can See Links]


[Only Registered Users Can See Links]


içeride ramazan pidesi kalmış :P
Nyese içinin boş ve talaşla olduğunu hayal edin.Ev yapımı evleri bilyosunuzdur anlatmama gerek yokdur... içine çay tabağı gibi bişeyle yemek için kullanın ,ama suluk işini ne yapıcaz onu bilmyorum.Benim zaten suanki suluum:[Only Registered Users Can See Links]

Ev yapımı suluk nasıl yaparız bilmyom onuda siz anlatın neyse..genel olarak BU şekildee haa delikler açmayı unutmayın içerde boğulmasın yavrucaklar :)

Benim kafamdaki olay şöel dişi hamileyken dişiyi bu kaba koymayı düşünyorum dişi burda doğurcak.1 ay takılcaklar sonra dişiyi tekrar kendi kafesime koyumcam orda karı-koca yaşasınlar kardeşlerde bi arada.BU dediğim oluyodur umarım varmı bi hatam ?



Barış Karaca

karaca40
30.08.11, 03:05 AM
Resimlerdeki sorun çözüldü :D

.Mıt.
30.08.11, 06:45 AM
Kafesini çok beğendim ya :) Nerden aldın ?

karaca40
30.08.11, 08:31 AM
Ya aslen Kırşehirdeyim ama Ankara Kızılayda o en meşhur cadde varya adını tam hatırlayamadım hatta tekel işcileri orda eylem yapmışdı orda büyük bi petshopdan 50 lira verdim gayetdde memnunum ama hamster evini pek fazla kullanmıyor o yüzden kendim kötü bişi aptım ama legolardan güzel bişey yapıcam :)

.Mıt.
30.08.11, 01:49 PM
oha burda o fiyata öyle bi kafes zor

DişisLy
30.08.11, 04:24 PM
Hiç tırmanma alanı yok aslında ama tabi yinede sizin fikriniz.

Suluk olarak evde yapılabilecek birşey yok galiba. :/ Boş CD kabından çark yapıldığını görmüştüm ama.

GhosT_26
19.12.11, 08:36 PM
karaca40
usta kafesi satmayı düşünürsen bi fiyat verir misin _?

drops fount
20.12.11, 01:30 PM
boş cd kabından çarkmı :S nasıl bu anlatırmsn ?

karaca40
20.12.11, 04:54 PM
Aga satamam malesef çaça var içinde

GhosT_26
20.12.11, 04:57 PM
peki eski kafesi verip üstüne para versem olur mu ?

karaca40
20.12.11, 05:02 PM
Eski kafes ? ne

Ghost tel no msj olarak attım ister ara ister msj at

GhosT_26
20.12.11, 05:12 PM
usta ismini bilmiyorum iki katlı bişey arıyorum forumda bulursam yollıcam foto :D

qoLo
17.01.12, 01:24 AM
Bu gibi bir ekmek dolabını nerden bulabilirim bu süpermiş D:

drops fount
17.01.12, 01:31 AM
Bu gibi bir ekmek dolabını nerden bulabilirim bu süpermiş D:

ekmek saklama kutusu :) 1 milyoncularda 9 tl falan :D 2 tane al 1 suluk 1 çark boru olarakda qırtlak boru kullan ikisini birleştrmek içn :P netde gördm öyle yapmışlardı :D

qoLo
17.01.12, 01:38 AM
ya şu meşur gırtlak borusunu ankarada bi bulamadım bizim mahallede yaa :( Bide bu çok güzelmiş diğerleri bu kadar güzel olmuyo tam kafes yapmalık :D

drops fount
17.01.12, 01:45 AM
yooo daha qüzeller aslında arka tarafı mavi ön tarafı şeffaf olarak olanlar var burada 7.5 tl :D qırtlak borusuda milyoncuda veya nalburda bulabilrsn :)

qoLo
17.01.12, 01:54 AM
Tamam teşekkürler.

drops fount
17.01.12, 04:03 AM
Tamam teşekkürler.

rica..

orhunduman
17.01.12, 07:00 AM
Herhangi bir nalbura git sor, ankarada imalatçısını öğren ve git orada çeşit çeşit isteyemeyeceğin kadar boru var, hem daha ucuz...

qoLo
17.01.12, 01:46 PM
Tamam sağolun da, ithalatçısını ne diyerek öğrenebilirim ? Sizin patronunuz kim mi diyim :D

GhosT_26
17.01.12, 02:03 PM
Tamam sağolun da, ithalatçısını ne diyerek öğrenebilirim ? Sizin patronunuz kim mi diyim :D

"Kim lan sizin patronunuz ?" De de bi güzel dövsünler seni :D skajdkşsajdkas :D

orhunduman
17.01.12, 02:06 PM
İthalat değil, o zaten türkiyede üretilen borular bunlar...
Size nereden geliyor felan deyin, bana spiralli şeffaf ve büyük borular lazım deyin. Zaten adamın elinde yoksa aynı borudan söylemek zorunda (insanlık ölmediyse tabii :DDD )

GhosT_26
20.01.12, 02:10 PM
sen adresi versene büyük ihtimal pendik tuzla aynı adamdır :D

orhunduman
20.01.12, 02:44 PM
İçmeler köprüsünde hemen(tuzla e5 üstü), zaten görürsün neydi oranın adını tam hatırlamıyorum ama turkcell bayi felan var yan yana binalaz zaten :p
Olmadı taksi durağı var zaten oradan da tanıaiblirsin...

drops fount
20.01.12, 02:46 PM
İçmeler köprüsünde hemen(tuzla e5 üstü), zaten görürsün neydi oranın adını tam hatırlamıyorum ama turkcell bayi felan var yan yana binalaz zaten :p
Olmadı taksi durağı var zaten oradan da tanıaiblirsin...

oda çok anladı orhun :D

orhunduman
20.01.12, 03:14 PM
oda çok anladı orhun :D

üff anlamazsa anlamasın yaa :D
İstiyorsa her türlü anlayacaktır zaten :D

GhosT_26
20.01.12, 03:21 PM
2-3 haftada bir gittiğim için anladım :D ayrıca şu tarife koptum :D


İçmeler köprüsünde hemen(tuzla e5 üstü), zaten görürsün neydi oranın adını tam hatırlamıyorum ama turkcell bayi felan varyan yana binalaz zaten :p
Olmadı taksi durağı var zaten oradan da tanıaiblirsin...

drops fount
20.01.12, 03:21 PM
üff anlamazsa anlamasın yaa :D
İstiyorsa her türlü anlayacaktır zaten :D

:D kesn anlamstr :p

drops fount
20.01.12, 03:22 PM
2-3 haftada bir gittiğim için anladım :D ayrıca şu tarife koptum :D

:) sen herşeye kopuyosn ztn :D

GhosT_26
20.01.12, 03:31 PM
tarife baksana yok böyle bişey :D

binalar var yan yana zaten :D sdkaslkjdlksajdlk asjlkd jaslkdjfa skl j :D

drops fount
20.01.12, 03:34 PM
tarife baksana yok böyle bişey :D

binalar var yan yana zaten :D sdkaslkjdlksajdlk asjlkd jaslkdjfa skl j :D

ya tmm birazcık haklısn ama :D koplck bişey değil :)

GhosT_26
20.01.12, 04:34 PM
zaten kopmak için kopuyorum :D kopulcak bişey olmasa bile :D

drops fount
20.01.12, 04:40 PM
zaten kopmak için kopuyorum :D kopulcak bişey olmasa bile :D

:D arkadaşm nerenn manyağısn sen ya :D kendine qel :p

orhunduman
20.01.12, 04:46 PM
Tmam arkadaşlar mesaj yerine ulaşmıştır, adres tarifi olmasa da karşıdaki anladı... :D

drops fount
20.01.12, 04:48 PM
Tmam arkadaşlar mesaj yerine ulaşmıştır, adres tarifi olmasa da karşıdaki anladı... :D

:) msj kirliliği yapmayalm tolga :D

GhosT_26
20.01.12, 05:46 PM
kirlilik yapmam ben çok temiz bi insanımdır :D hatta bazen hamsterimi bile kaybedebiliyorum topla birlikte kıyafetlerin içine kaçıyo :D