PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Pire ve benzeri haşereler için kalıcı ve zararsız çözüm


hamsteradmin
08-20-2011, 04:44 AM
Merhaba Arkadaşlar,

Evinde fazla sayıda hayvan besleyen ya da pire, bit gibi endişeleri olan arkadaşlar varsa, yeni keşfettiğim Chrysamed adlı ilacı incelemelerini öneriyorum.

Doğrudan hayvana uygulanan çeşitleri olduğu gibi mekana püskürtülen veya suyla karıştırılıp mekanları silmeye yarayan çeşitleri de var. İddialarına göre tahriş, bozulma yapmıyor, 3 gibi uzun vadelerle kalıcılık sağlıyor ve en önemlisi bitki, hayvan ya da insana zararı yok.

Kullananlar varsa bu başlıktan da iletişime geçilebilir. Ben de denemeyi düşünüyorum.

Macubass
08-20-2011, 11:43 AM
3 gibi uzun vadelerle kalıcılık sağlıyor.

3 gibi?

depdelim95
08-20-2011, 12:06 PM
3 gibi?

Macubass Sanırsam admin orayı yanlış yazmış ben araştırdım 3 ay kadar uzun bir zaman bit pire olmuyormuş.

Merhaba Arkadaşlar,

Evinde fazla sayıda hayvan besleyen ya da pire, bit gibi endişeleri olan arkadaşlar varsa, yeni keşfettiğim Chrysamed adlı ilacı incelemelerini öneriyorum.

Doğrudan hayvana uygulanan çeşitleri olduğu gibi mekana püskürtülen veya suyla karıştırılıp mekanları silmeye yarayan çeşitleri de var. İddialarına göre tahriş, bozulma yapmıyor, 3 gibi uzun vadelerle kalıcılık sağlıyor ve en önemlisi bitki, hayvan ya da insana zararı yok.

Kullananlar varsa bu başlıktan da iletişime geçilebilir. Ben de denemeyi düşünüyorum.

Bu ürünü kullanmak için Pülverizatöre ihtiyacınız var ama siz Camsil sıkacağı falan kullanabilirsiniz. :D

Macubass
08-20-2011, 04:56 PM
3 ay mı, iyiymiş. :D

depdelim95
08-20-2011, 05:21 PM
Sivrisinekler için falanda kullanılıyormuş ben sırf bu yüzden alabilriim yazın başında sık 3 ay sonra zaten sinek falan kalmaz :D

hamsteradmin
08-20-2011, 07:43 PM
3 ay gibi evet. Pülverizatöre ihtiyaç yok çünkü küçük fısfıs boyları yeterli olur bence.

DişisLy
08-20-2011, 09:54 PM
Bizim Paris'te ( Köpeğimde. ) küçük susam taneleri gibi böcekler var. Bit mi, pire mi, başka bir şey mi bilmiyorum. Denemek lazım...

hamsteradmin
08-21-2011, 12:49 AM
İç parazit yumurtası olabilir.

Macubass
08-21-2011, 11:19 AM
Kene de olabilir, dikkat.

karaca40
08-30-2011, 08:38 AM
exobit die bişey kullanıyorum bende

Macubass
08-30-2011, 10:29 AM
Exobit'i duymuştum.