PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bi bakın..


cartel_1986
07-23-2011, 11:26 PM
Arkadaşlar ben hamsterlerımı yenı aldım surıye hamsterı ve daha anne babasından yenı ayrılmıs ıkı kardes bunlar ayrıca benım bı kac sorum olacak hamsterlerım çiftleşmeye başladılar nasıl onlem almalıyım bırde hamsterlerım kafes tellerını kemırıyorlar durmadan sızce yavrular olunca erkeği ayırmalımıyım ben bu farelerı normal kuş kafesinde bakıyorum ve çemberleri yok tek olarak ta satılmıyor acaba çember olarak nasıl bırsey bulabılırım sorularım bu kadar tesekkurler (=

tofy
07-23-2011, 11:30 PM
Hem fare diyorsunuz hem de kuş kafesinde besliyorsunuz ve bu çok ilginç. Bence bir hamster kafesi alın ve bunun içinde çember dediğiniz şey de var. Suriye hamsterlarını tek bakmalısınız iki tanesi bir arada yaşayamazlar. Yaşları küçükse çiftleşmelerine izin vermeyin derim çünkü dişi açısından kötü olabilir. Telleri kemirmeleri de dışarı çıkmak istediklerinden kaynaklanıyor muhtemelen.

cartel_1986
07-23-2011, 11:42 PM
ya ben yaşları hakkında bi bilgim yok fare dedım cunku sonucta bı fare :) sence ayırmammı lasım erkek ve dısıyı yoksa beraber dursunlarmı ?

tofy
07-23-2011, 11:56 PM
Suriye hamsterı oldukları için ayırman gerekir. Gonzales olsaydı ayırmayabilirdin. Fare diyorsunuz ama değil sadece fare,tavşan gibi kemirgenler ailesinin bir üyesi. Dış görünüşü çok benzediği için fare diyemeyiz. O zaman köpeğe kurt, serçeye kanarya, kediye aslan derdik. Niye demiyorsunuz?

cartel_1986
07-23-2011, 11:59 PM
Haklısın aslında tofyy ben hamster dıyorum ama bızımkıler fare dıye dıye agzım ıyıce alıstı keske almasaydım hayvanları yaa kardesımın ısrarı uzerıne aldık ve ben cok huzursuzum bı cemberlerı bıle yok :((

tofy
07-24-2011, 12:07 AM
Aileler hep böyledir. Ama uygun koşullar sağlamadan almanız çok yanlış. Aileniz ne derse desin bu böyle değilse sorun yok bence.

cartel_1986
07-24-2011, 12:10 AM
ama rahatları cok guzel sence elımlemı beslemem lasım yoksa tabagamı koyım yıyeceklerını ?

tofy
07-24-2011, 12:16 AM
Normalde olması gereken yemeğinin tabağında olması. Arada sırada elinizle de verebilirsiniz. Sulukları var mı?

cartel_1986
07-24-2011, 12:19 AM
o var yaa o kadarda deıl :) ama ben onlerıne yem koymuyorum ıkı gunde bır bır kactane cekırdek verıyorum ..

tofy
07-24-2011, 12:24 AM
Bahse girerim ki verdiğiniz çekirdek de tuzlu çekirdektir. Lütfen biraz araştırma yapın. Hamsterlar hamster yemi yemelidir ve piyasada 5 TLye Championun yemlerinden bulabilirsiniz en azından bununla besleyin. İki günde bir çekirdek yiyerek nasıl yaşıyorlar yada ne gibi bir eziyet çekiyorlar bunu düşünmek bile istemiyorum. Hayır yani araştırma yapmasanız düz mantık yürütseniz yeter. yada bir petshopa sorsanız bile 2 günde bir çekirdekle besleyin demez size. İnşallah sulukları da kuş suluğu değildir. Altında talaş kullanıyor musunuz?

cartel_1986
07-24-2011, 12:45 AM
yok talaş kullanmıyorum ama sulukları muhabbet kusu suluğu sızce olurmu ?

tofy
07-24-2011, 01:38 AM
İçebildiklerini görüyorsanız olabilir ama hamster suluğundan daha rahat içerler. Talaş kullanmalısınız ve bu petshopta satılanlardan olsun. Yapmanız gerekenleri söylüyorum hemen bir hamster kafesi, talaşı ve yemi alın ve hamsterlarınızın suriye cinsi olduklarına eminseniz birini petshopa geri verin derim.

tofy
07-24-2011, 01:41 AM
Zaten hamster kafesi aldığınızda içinde suluk, çark ve uyuması için bir ev olacak.

cartel_1986
07-24-2011, 02:04 AM
ya tofy ben hamsterlerı cogaltmak ve buyuk bı kafes ıcerısınde bakmak ıstıyorum acıkcası buyuk ve guzel bı kafes ıcın 70 tl ıstedıler ben bunu hemen deıl belkı ama bır kac ay sonra alırım yanı tek bakmak ta benım ısıme gelmez hayvan sıkılır

cartel_1986
07-24-2011, 02:05 AM
ve suan koyun koyuna nasıl uyuduklarını gorsen kıyıpta veremessın ben talas yerıne gazete kaagıdını parcalayıp koyuyorum suluklarıda normal kendı sulukları zaten ama kafeslerı dandık bı eksıklerı var çarkları ve mınık evlerı onu bulsam sorun deıl :)

-ErgünCan-
07-24-2011, 03:14 AM
Gazete de mürekep var.Zararli.

tofy
07-24-2011, 02:49 PM
Gazete zararlı ayrıca onlar tek yaşamaktan sıkılmazlar, aksine mutlu olurlar. Hamsterınızın cinsinin suriye olduğuna eminseniz büyüdüklerinde kavgalar çıkmaya başlayacak ve ölümcül olabilir.

-ErgünCan-
07-25-2011, 05:13 PM
Onu geçtim,suriyeler beraber anlaşsa bile dişi erkek olarak bakıldığında yine hamilelik olacak.O yüzden bence en iyisi tek beslemek.Zaten suriye alacaksanız tek bakacaksınız yada çift kafes alacaksınız.Gonzales alırsanızda dişi-erkek alırsanız hamilelik olacak ki buda ekstra kafes ve yavru demek.Gazeteye gelince,gazetenin içindeki mürekkep,ciddi zararlar verebilir.En iyisi işlenmiş talaş.

tofy
07-26-2011, 12:40 AM
Sence hamster yemi bile olmayan birisi tek bakılması gerektiğini düşünmüş müdür Ergün?

DişisLy
07-26-2011, 01:00 AM
2 - 3 günde bir 2 tane çekirdek ne demek yaa. :S Yorum yapamıyorum..

tofy
07-26-2011, 01:08 AM
Sokağa atsa daha fazla yemek yerler yani, gerçekten inanılmaz.