PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni kafes aldım (sizce nasıl)


gizem_fb
07-10-2011, 10:15 AM
Habitrail ovo kafesi :) resmi


[Only Registered Users Can See Links] _n.jpg

Macubass
07-10-2011, 11:56 AM
Öyle kafesler önerilmiyor. Tırmanabilecekleri yer yok çünkü. Göz zevkine hitap etsin diye -hamsterını düşünmeden- alan insanlar var. Bence almamalıydın Gizem :)

WooLey :)
07-10-2011, 12:25 PM
boşuna paran gitmiş hem tırmanacağı yer yok hem küçük, insanların göz zevkine göre alınmış macubass haklı

inorqanix
07-10-2011, 04:48 PM
telli bişeyler alsaydın daha iyi olurdu .

.Mıt.
07-10-2011, 05:58 PM
Göze güzel görünüyor ama çok ufak bir kafes :) Hamsterınız için daha büyük bir kafes alsanız daha iyi olurdu

cemoli12345
07-10-2011, 09:31 PM
valla bosu bosuna para harcamıssın . kaca aldın :D

gizem_fb
07-10-2011, 10:17 PM
80e aldım yoo istediğim zevkime göre alırım :) veya almam benim biliceem bi iş en büyük çark bunda var ve çark tırmanmaktan daha önemli eski kafeside duruyo :) ona tırmanabilir ama tırmanmıyo pek kafesim çok güzel bence

Macubass
07-10-2011, 10:25 PM
Biz sadece söyledik. Ama hamster senin hamsterın, karışmak olmaz.

gizem_fb
07-10-2011, 10:26 PM
biliorum cnm bende iki kafes var 3.cüde salı getirilicek bi bu böyle boru alıcam 4 tane vaar yetmio ama birleştirmek için param olunca alıcam onuda bunun çarkı çok büyük

WooLey :)
07-10-2011, 10:36 PM
gizemde para bol :D

gizem_fb
07-10-2011, 10:43 PM
nerdeeeee bitti paralarım :D salı günü gelicek kafesin parasını verince iice bitti paracıklarım hamza kıymetimi bilsin dişide alıcam inş annem izin verirse .P düşündümde izin vermesede olur xD

badem :)
07-10-2011, 11:14 PM
Telleri yok. O yönden kötü ama birleştiriceksen diğer kafesle iyi olur bence

gizem_fb
07-11-2011, 12:56 AM
bende zaten başka kafeste var salı güünüde gelicek dediğim gibi ben hepsini düşünüorm ama benimki tırmanmayı sevmiyo :) hiç tırmanmıyo sadece telleri kemiriyodu

cemoli12345
07-11-2011, 04:27 AM
tunellerle baglıyınca bisey olucagını sanmıorum.tırmanmanın gorevini ustlenır die dusunuom.faceyede vermişşin fotoları :D hamster die bi sayfada gordum :D

gizem_fb
07-11-2011, 10:29 AM
kardeşimm kaç defa daha söylücem okumadan yorum yapmayın kafesim bol kafesleri birleştiricem kafanıza tkmayız sizz :D ayrıca bu kafes en iyi kafeslerden biri

Macubass
07-11-2011, 11:35 AM
Yurtdışında çok tercih edilen bir kafes bu. Doğru söylüyorsun.

gizem_fb
07-11-2011, 12:30 PM
tercihide geçtim benim hamsterım suriye eski kafesi telliydi çarka giremiodu bile 3 kez çark aldım her boyu aldm olmuo yine bunun çarkı gibi çark yok satılmıyo yani ginepig bile sığar çok rahat ediyo bunda öneririim herkese

Macubass
07-11-2011, 05:29 PM
Sepetten çark yapma gibi bir konu vardı forumda. Ondan faydalanabilirdin. :)

gizem_fb
07-11-2011, 09:14 PM
uğraşmayı pek sevmiyorum direk aldım :D

Macubass
07-11-2011, 09:20 PM
Tembel :p :D

gizem_fb
07-11-2011, 09:21 PM
:D eski ekranımdan kafes yapıcaktım olmadı attım

Macubass
07-11-2011, 09:21 PM
O çok zordur yaa :)

gizem_fb
07-11-2011, 09:23 PM
içini çıakrdım meyer camıda ypşkmş motor kısmına :D hayal krklıı

Macubass
07-11-2011, 11:05 PM
O duyguyu iyi bilirim :)

hamza_1
07-12-2011, 02:00 PM
bende

Macubass
07-12-2011, 04:43 PM
Ahh, hayal kırıklığı... :(

gizem_fb
07-12-2011, 04:51 PM
bana sor 2 saat uğraştım çıkarmak için

Macubass
07-12-2011, 04:53 PM
Camı kırsaydın. :)

gizem_fb
07-12-2011, 04:54 PM
cam motora yapışıktı işte :D üşendim kırmaya şikayete geldiler ses oldu die :D

Macubass
07-12-2011, 04:54 PM
Evde mi yaptın?!? :D

gizem_fb
07-12-2011, 04:55 PM
evet :D

Macubass
07-12-2011, 04:56 PM
Ya nasıl konu açılıyodu forumda, kaç aydır açmadım unutmuşum. :D

WooLey :)
07-12-2011, 05:28 PM
:D hahaha gerçek mi ?

Macubass
07-12-2011, 09:13 PM
Valla, ben genelde konulara yazarım, konuları yazmam :D

gizem_fb
07-13-2011, 10:45 PM
:D macubass öğrendinmi bari