PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : yeni hamster alıcam ama annem izin


WooLey :)
07-08-2011, 09:28 PM
vermiyor :( nasıl ikna edebilirim wooley de zar zor izin vermişti şimdi vermiyo :(

MuRDeRWoLF
07-08-2011, 09:43 PM
bu olaya çok canının sıkıldığını söyle.kardeşin varsa onu örnek göster mesela:benim ablam var ona çok hayvan aldılar ben onu söyledim ona neden alınıyorda bana alınmıyo? bu sorumluluğu alabileceğini ispatla. bu arada wooley için geçmiş olsun :(

-ErgünCan-
07-08-2011, 10:59 PM
Tamamen senin yaratıcılığına kalmış.Ama şiddetle acıtasyon tavsiye ederim.

Macubass
07-09-2011, 11:52 AM
Tamamen senin yaratıcılığına kalmış.Ama şiddetle acıtasyon tavsiye ederim.

Acıtasyon demode oldu. Artık kanmıyorlar. Sorumluluk testi yap. Annenle anlaşın, bir hafta boyunca, kırmadan, elinde bir yumurta taşı. :D

Bir dizide görmüştüm. Annem bana Pamuk'u almama öyle izin verdi. :D

badem :)
07-10-2011, 11:23 PM
Hiç sorma al götür eve. Ben hamster aldım de. Kızacağını düşünüyyosanda arkadaşımın tatile gitti bende 1 hafta kalıcak de. Sonrada alıştıra alıştıra söylersin :D

WooLey :)
07-11-2011, 12:19 AM
Hiç sorma al götür eve. Ben hamster aldım de. Kızacağını düşünüyyosanda arkadaşımın tatile gitti bende 1 hafta kalıcak de. Sonrada alıştıra alıştıra söylersin :D

Beni evden atar :D ama aklımda abi fikir var alıcam getiricem eve ama istediği bişeyi yapıcam :D Bu sayede birine sevinicek birine kızıcak derkeen eşitlenicek :D ortada kalcak bu sayede bakıcam

-ErgünCan-
07-11-2011, 01:23 AM
O plan tutmaz. :D Baban izin veriyorsa babanın yanına git anneni ikna eder belki.

gizem_fb
07-11-2011, 10:34 AM
bikere ben civciv almıştım şapşal şey 2 dk sussa eve sokucaktım ne güzel ama annem gördü ve :D attı bizi :D geri vermek zorunda kaldım..

Macubass
07-11-2011, 11:33 AM
Annene de ki: Anne hamster alacağım, ve eğer onu atarsan ben de giderim.

Seni de kapının önüne koysun. :D

MuRDeRWoLF
07-11-2011, 12:01 PM
depresyona girmiş numarası yap :D

badem :)
07-11-2011, 02:38 PM
Ben civciv için aynı şeti yapmıştım. Önce babama yalvardım yok büyüyünce napıcaz olmaz asla dedi. Anneme söyledim oda aynı şeyi söyledi. Bende kardeşimle beraber gittim aldım. Eve getirdim. Kutuya falan koydum. akşam geldiler. Ben aldım dedim. İlk 10dk söylendiler falan. Sonra sevdiler :D Benim annemde izin vermiyo. Babam hiç istemiyo. Yani köpek alalım diyorum ona bile daha sıcak bakıyo :D Tatilden dönünce ben alıp getiricem eve :D
Sende şöyle de: Anne ben hamster istiyorum. Tatil sonuçta canım çok sıkılıyo. Uğraşacak bişey lazım bana.
Yine izin vermezse bi kaç gün evde sürekli surat as. Hep canın sıkılıyomuş gibi davran. İkna etmen daha kolay olur :D
Yada çok mutlu olduğu bi zaman söyle

MuRDeRWoLF
07-11-2011, 02:45 PM
Ben civciv için aynı şeti yapmıştım. Önce babama yalvardım yok büyüyünce napıcaz olmaz asla dedi. Anneme söyledim oda aynı şeyi söyledi. Bende kardeşimle beraber gittim aldım. Eve getirdim. Kutuya falan koydum. akşam geldiler. Ben aldım dedim. İlk 10dk söylendiler falan. Sonra sevdiler :D Benim annemde izin vermiyo. Babam hiç istemiyo. Yani köpek alalım diyorum ona bile daha sıcak bakıyo :D Tatilden dönünce ben alıp getiricem eve :D
Sende şöyle de: Anne ben hamster istiyorum. Tatil sonuçta canım çok sıkılıyo. Uğraşacak bişey lazım bana.
Yine izin vermezse bi kaç gün evde sürekli surat as. Hep canın sıkılıyomuş gibi davran. İkna etmen daha kolay olur :D
Yada çok mutlu olduğu bi zaman söyle

:O ben olsam izin vermiştim bile :D

Macubass
07-11-2011, 05:27 PM
Ben de inadıma inadıma büyüyünce çocuğuma her istediği hayvanı alacağım.

Ya istemezse... :D

gizem_fb
07-11-2011, 07:39 PM
:D hamstrı gzli aldm ev tdlttaydı galyana gldi o :D

Macubass
07-11-2011, 09:21 PM
Galyan :D

badem :)
07-12-2011, 02:02 PM
:D Ben büyüyünce bi sürü kedi, köpek hamster ne bulursam doldurucam eve :D
Annem o zamanda karışsında görelim :D
Geçen yaz ev tam bi hayvanat bahçesine dönmüştü :D
Kedi, 2 kaplumbağa, 2 balık, 2civciv vardı :D
Balıkları arkadaşıma verdim civcivleride büyüdükleri için komşumuzun köyüne göndermiştik diğerleri hala duruyo :D
yaklaşık 1 ay sonra hamser gelicek bide :D

Macubass
07-12-2011, 04:41 PM
Sizinki de bizim ev gibi hayvanat bahçesi desene badem :)

WooLey :)
07-12-2011, 05:31 PM
en çok hayvanı olan dişisly :) gerçek bi hayvan sever

Macubass
07-12-2011, 09:12 PM
Evet Dişisly ile kimse hayvan ölçüşemez. :D