PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : hamsterım resmen kudurdu.


estaskiran
04-24-2011, 10:47 PM
1 hafta önce arkadaşımdan hamsterını aldım bakamıyor diye. suriye hamsterı. onda da yazdan beri varmış. 3 gün öncede bu benim parmağımı yedi. ve ben ona her aşkam özel salata yapıyorum yemeğini suyunu veriyorum kafeside çok güzel ama hep kafesini dişliyor sürekli ve uyuyooo?????:(

kingibo123
04-25-2011, 03:49 AM
Arkadaşım bi hamster gündüz uyur gece aktif olur,süreklı salata verme ishal olur,git bi petshopa hamster yemi al,suyunu tabi vericeksin işin bu senin :S,parmağını nasıl yedi ya :D parmagını kafese sokmaya calısırsan yer,sosis sanıolar galiba benim hamsterede yapınca yemeğe calısıyor (: Kafesi dişleme sebebi dısarı cıkmak istemesi,bırak 1 saat gezsin hayvancık sonra geri koyarsın.

Macubass
04-25-2011, 03:37 PM
Hayır en fazla 30 dk.

kenetic
04-25-2011, 05:28 PM
dişleme sebebi bence kemirme ihtiyacı duyması olabilirmi ?
benim eski hamsterimde şimdikilerde kemiriyor telleri bu çıkmak istemelerini mi gösterir yoksa kemırme ıhtıyaclarını karşıladıklarını mı gösterir ?

arthur
04-25-2011, 05:54 PM
kemirme ihtiyaclarını kafesini koyduğun bir cevizle karşılayabilirsın birde hamster topu alırsın olur biter :D

estaskiran
04-25-2011, 07:19 PM
yaa yokk yemi de var koyuyorum ben elıme alıp sevıyorum oyle sorun olmuyodu ama gecen gün yedi parmagımı işte hastanelık ettı benı :)
evın ıcınde dolastırıyorum kı zaten hatta kaşla göz arasında tv kumandasının tuşunu yemiş

WooLey :)
04-25-2011, 07:29 PM
macubas sürenin ne alakası var ??? saçma bence :D sürenin önemi yok :D bence ama

kenetic
04-25-2011, 07:43 PM
:D:D evet bence demen iyi olmuş :D

Macubass
04-26-2011, 07:30 PM
macubas sürenin ne alakası var ??? saçma bence :D sürenin önemi yok :D bence ama

"Bence" :D

30 dk. dan fazla çıkarınca dışarı bağımlı oluyor ve stres gelişebiliyor.

kingibo123
04-26-2011, 08:08 PM
"bence" :d

30 dk. Dan fazla çıkarınca dışarı bağımlı oluyor ve stres gelişebiliyor.

sacma,hemde fazlasıyla

WooLey :)
04-26-2011, 08:38 PM
benim hamsterım bana küsüyo azz çıkarınca bakıo böyle yüzüme sonra çekilio yuvasına :D sonra biraz daha çıkarıom .D

bessquit
04-26-2011, 09:14 PM
benim hamsterımda yapıyodu onu ısırıyodu felan kafesi kemiriyodu gürültüsünden gece uyuyamadığımı bilirim. bi petshopa sordum en yakında o vardı çünkü bana dediği şey dişleri sürek li uzuyor ve bileme ihtiyacı duyuyo ona vitaminli diş taşı almalısın :) diş taşı aldım gidip gelip onu kemiriyo :)))

estaskiran
04-26-2011, 11:30 PM
yaaa ama kudurmuş gibi kemiriyooooo demirleriiii kaçmak istiyo resmen :D

bessquit
04-26-2011, 11:32 PM
dediğim gibi en acilinden bir diş taşı al sen :))) kuşla için olanı değil ama özel vitaminli var onların :)

benim hamster 2 saate yakın dışarda gezinme süresi var :D ama kafese girdiğinde tedirgin olmuyo bi süre sonra alışıyolar :D

Macubass
04-27-2011, 06:36 PM
sacma,hemde fazlasıyla

Bu kişiye göre değişen bir şey değil. ErgünCan'a sorun isterseniz.

-ErgünCan-
04-28-2011, 06:43 PM
Ben senin açtığın konundaki ilk mesajına bakarak yanıtlıyorum.Arkadaşın ona pek iyi davranmamış,onu vahşileştirmiştir.Hayvanın yaşı büyüdükçe,karakterini(vahşi) değiştirmekte zor olacaktır.Sanada o yüzden bu kadar kötü davranıyor olmalı.Her akşam salata verirsen,aynı şeyleri yemekten kabız veya ishal olabilir.Araya başka şeyler sıkıştırmak önemli.Uzun süredir,küçük bir kafeste bakılıyorsa,kafeste eğlenemiyorsa,Sizinlede saldırgan bir hamster olduğundan stres atamıyor,tellere yükleniyor.Yorgun düşüp uyuyor.Yada kafesi kemirmesinin nedeni çiftleşmek istemesinden kaynaklanıyorda olabilir.Kemirmesini önlemek içinde Diştaşı(Kemirme taşı) bir işe yaramayacaktır.Bu hayvanlar bu taşları zaten kemirmiyorlar.Ayrıca Bessquit,Günde 2 saat topta kalıyorsa zararlı.Günde 30 dk geçmiyecek.Ayrıca dışarıyı keşfetmesine çok izin verirseniz,keşfetme isteği hep bir öncekine oranla artacaktır.Estaskiran,sizde yeni baştan bir hamster almış,alıştırmaya yeni başlamış gibi yapacaksınız.Güvenini sağlamaya bakın.Kafesi onun için yeterince büyük olup olmadığına karar verin.

estaskiran
04-28-2011, 10:29 PM
bu hafta sonu şaaptırıyım mı napıyım ona :D annem ısırdı benı dıye ıstemıyo

bessquit
04-29-2011, 05:11 AM
artık alıştığı için heraldeki topa koyduğumda gezip yanıma geliyo kafese girmek istediğindede uyuyo zaten pek dışarı düşkün değil. vitaminli diş taşları işe yarıyo en azından tekilada. çünkü kullanıyo.

Macubass
04-29-2011, 07:50 PM
Diş taşı yerine ceviz kemirmek için daha uygun.

theoriginal34
05-08-2014, 01:33 PM
Diş taşı yerine ceviz kemirmek için daha uygun.

Cevizi nasıl veriyorsunuz ?

berkvenedik
06-09-2014, 10:37 PM
Kemirmeleri için kemirme tahtası al bide o çiftleşmek istiyodur kızgınlık dönemindedir sakın yaklaşma dişi hamster resmi göster belki geçer :D :D :D şaka bu şaka yapmadan duramazdım ama :D ona bi dişi bu tabi erkekse dişiyse erkek bul :D

berkvenedik
06-09-2014, 10:37 PM
Sen ona bir süre yaklaşma :D

kılkopat
07-03-2014, 06:15 PM
salata vermegerisi normal bnmkide yapıo telleri kemirio çıkmak istio bnde kapıları kapaıp eve salıom :D