PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : oda spreyi


arthur
27.03.11, 12:45 PM
talaşı değiştirmeyince kokuyor demişsiniz forumdaki yazılarda şu aralıklarla odaya parfüm sıkan şeyler var onlardan koysam bi zararı olurmu ? eğer olursa koymuycam

Macubass
27.03.11, 01:20 PM
Onlar hamsterları zehirleyebiliyor. Kokuya çok hassaslar. Özel hayvan parfümleri var. Onlardan kullanılabilir hem çok pahalı da değiller.

arthur
27.03.11, 09:12 PM
sağol peki dediğin parfümler pet shoplardamı satılır?

atalay897
27.03.11, 11:34 PM
bence kullanma en iyisi talaş değiştirmek ve en sağlıklısı.Belki o sıvı hayvan yalamaya filan çalışır ayrıca yucalarına koukularını bırakırlar koku değişice sinirlenirler

zotacing
28.03.11, 06:51 AM
Koku olarak çok hassas hayvanlar. Evde yemek yaparken hafif yakmıştım, o kokuyu almış ve deli gibi kafesten çıkmak istemişti, kafesi kemiriyordu. Yani duman ve parfüm tarzı bizleri bile rahatsız edici ortamlardan uzak tutun. Çünkü koku alma duyuları bizden 50 kat daha güçlü.

Macubass
28.03.11, 03:56 PM
sağol peki dediğin parfümler pet shoplardamı satılır?

Pet shoplarda kolaylıkla bulabilirsin. Ama mümkünse elmalı-çilekli-limonlu-tropikal gibi meyve esanslı olanlardan almanı öneririm. Bazen bu kokular çok hoşlarına gidebiliyor. (haftada 1 damla yeter de artar bile.)

arthur
28.03.11, 04:49 PM
anladım teşkkürler

Macubass
30.03.11, 11:01 AM
Yardımcı olabildiysem sevindim. :)

hamza_1
18.05.11, 02:24 AM
eyer kokmasını isteiyosan her c.tesi hayvanı derin bişeye koy çıkamıcak gibi olsn ama sonra talaşını dök ve o sadece taban kısmını sıcak suya tut ve özellike tuvaletini yaptığı yeri yıka sıcak su ile ben böyle yapıorm c.tesiden c.tesie çok temiz hiç kokmuyo aksine güzel kokuyo hamzam :)

zotacing
19.06.11, 01:03 AM
19'luk damacana su şişesini kestim temizlik sırasında fln onun içine talaş da koydum oraya bırakıyorum ama orayı pek sevmiyor kaçmaya çalışıyor tabi ayakları kayıyor :D

WooLey :)
19.06.11, 10:09 AM
spreyler var onlara özel pet shopta satılır kokuyu önlüyo temizledikten sonra talaşı daha dökmeden sıkarsın bi fıst yere sonra talaşı serersin :)

Macubass
02.07.11, 12:15 PM
Antibakteriyel spreylerle de dezenfekte edilebilir.