PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Aldık Ama Hala Ne Anlamadık....


CooLMaSTeR
24.07.09, 09:34 PM
Arkadaşlar Öcelikle Selam...Erzurumda Bi Petshoptan Hamster Aldım...Ama Cinsi , Cinsiyeti , Yaşı Hakkında Hiç Bir Bilgilendirme Verilmedi...Zaten Zor Bela Bulup Almıştım...Veteriner Bi Tanıdığada Gösterdim Veteriner Olduğu Halde Anaaa Fare Diyip Yanına Bile Gelemedi...
[Only Registered Users Can See Links]
Burda Yakın Temas Videosu Var...Cinsi Ve Tahmini Yaşını Öğretecek Arkadaşlara Çok Teşekkürler...
Bu Arada Her Tarafa Sürünüyo..Cinsel Olarak Olgunlaşmış Ama Cinsiyetini Bilemediğim İçin Hemcinsiyle Bir Araya Koymak İstemiyorum:)

Seg
24.07.09, 09:52 PM
cinsiyetini nasıl anlıcaz,cinsiyetini bakıp öğrenemiyoruz hamster ı sırt üstü yatır :D ters çevir yani öyle fotoğraf çek anca öyle anlaşılır...

Tahminen 1 yaşında vardır belki 8 aylık falan cinside Suriye(syrian)...

umarım doğru bilgi vermişimdir... :)

CooLMaSTeR
24.07.09, 10:01 PM
okey =) bilgilendirme için saol...sırt üstü yatırmaya çalısıyorum ama hemn dönüyo....elbet pes edip cinsiyetini öğrenecez (:

hamsteradmin
24.07.09, 10:49 PM
Merhaba, Bıdık bir Suriye hamsterı, arkadaşın dediği gibi. Tipinden erkek olduğu hissine kapıldım ama tabi alt tarafı görmek lazım :D Yalnız bir daha yıkamanı tavsiye etmem, hem üşütebilir hem de derilerinin ph dengesi sürekli yıkanmayla bozulup hastalıklara açık hale gelir. Onun dilindeki tükürükte antiseptik madde var, o da bizim suyumuzdan 6 kat fazla temizliyor :)

Hayırlı olsun ufaklık

Hamster_fun
24.07.09, 11:15 PM
Nerden aldınız hamsterı? Erzurumda hangi petshoptan?

CooLMaSTeR
24.07.09, 11:22 PM
yakut plaza da 2. katta hayvanat dünyasımı ole bişiydi... /////////// banyo işlemini ayda 1 yapıcam..mesela gecen aykini yapmıstı...bu ayki duruyo...babam bitlenir mitlenir diyo :)
o yüzdende onların içi rahatlasın diye yıkıyorum...

Hamster_fun
24.07.09, 11:35 PM
Bizim ufaklıkların anne ya da babası olma ihtimalleri var o yüzden sordum :) Ben de 2. kattan almıştım. Bugün geldi ufaklıklar

CooLMaSTeR
24.07.09, 11:39 PM
para biriktirdim epeyce...bole imkansız bi yerde güzel bi kafes görmüştüm....hergün önünden geçip bakıp durdum kimse alacakmı diye =) kismetse yakında onu alıyorum...babam kafese para vermem diyo ama tıpta çareler tükenmedi =) deme sebebi de şu...biz tek katlıda oturalım o 3 katlıda ohh...hayvanlar bizden şanslı =)

Seg
25.07.09, 12:38 AM
Hamsteradmin bak orda ne yazmış;

''Onun dilindeki tükürükte antiseptik madde var, o da bizim suyumuzdan 6 kat fazla temizliyor ''

sence bitlenmesi mantılı mı ?

İçi rahatlasın diye yıkıyorsunda hayvan hastalanırsa yada ölürse(Allah korusun) senin için rahat olucak mı ?

kiWILIm
29.07.09, 01:37 AM
Bende erzurumdayım ve erzurumdan aldım hamsterimi aslında burada satanların bile hamster bakmaktan haberi yok. Talaş bile satmıyolar gazete kağıdı koy dediler bana ben yine buldum biyerlerden talaş. Hayvanıda sakın yıkama köpek mi bu bitlensin. Hasta olur ölür. ayrıca hamsterinin cinsi syrian sanırım bi erkek yani tüylerine bakılırsa(erkeklerin tüyleri çok uzuyor) tabi tam net bişey söyleyemem vede çok büyük değil en fazla iki-dört aylıktır bence.

Seg
29.07.09, 06:38 PM
Tüylerle benim hamsterim alakası yok o zaman,kısacık tüyleri var ama erkek ;)

kiWILIm
29.07.09, 09:07 PM
Benim bildiğim o şekilde yani yanlışta olabilir. fazla büyük değilken pek belli olmuyor ama büyüdüğünden çok aşırı uzuyor tüyleri. Mesela benim hamsterımın tüyleri çok aşırı uzuyor ben devamlı kesiyorum yoksa talaşlar falan çok takılıyor. Birde hiç uzun tüylü dişi görmedim ayrıca. tabi yanlısta olabilir bildiğim;)

Seg
29.07.09, 10:47 PM
Eskişehir'de olanlara uzun tüylü 30-40 tane dişi ve erkek hamster gösterebilirim. ;)

hamsteradmin
30.07.09, 12:55 AM
Uzun tüy cinsiyete bağlı bir özellik değil, uzun tüylü dişi ve erkek hamsterlarda çoğu zaman erkekler daha uzun tüylü olabiliyor bu doğru fakat kısa tüylü dişi ve erkek hamsterlar var her yerde, hatta uzun tüylüden daha çok bulunuyor kısa tüylüler.

episodetwo
30.07.09, 01:07 PM
admin ben bu işte uzmanlaştım sağolsun veteriner ark var onun sayesinde öğrendim cinsiyetlerini şimdi sadece hamstrın resmini görmem yeterli cinsiyeti için