PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : bir ay 5 gunluk gonzales yavruları 5 tl


fuhrer_albay
02.03.11, 10:10 PM
zzzzzzzz

miyami
02.03.11, 10:37 PM
Yavrucaklara ne eziyet çektiriyorsun sen kardeşim..

Sen gonzalesleri kediyle karıştırdın heralde !

Gonzalesi öyle tutmak demek canını yakmak demektir.Biraz düşünceli olalım!!!

fuhrer_albay
02.03.11, 10:43 PM
zzzzzzzzz

WooLey :)
03.03.11, 11:30 AM
napıon sen kardeşm ordan tutulurmu minnacık hayvan kediyle mi karıştırıon o veteriner arkadaşladrında belliki bişe bilmio tutmuşun minnacık hayvanı tüylerinden

çiko(cikorita)
03.03.11, 01:41 PM
abicim sen öldürmek mi istiyosun beslemekmi karar ver

fuhrer_albay
03.03.11, 04:21 PM
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

-ErgünCan-
03.03.11, 04:37 PM
Arkadaşım attığın linkteki fare.Hamster değil.Ne kadar bildiğin anlaşılıyor doğrusu.

-ErgünCan-
03.03.11, 04:39 PM
Ayrıca mesajlara silecekte değilim.Herkez saygı çerçevesinde yorum yapabilir.Ancak saygı çerçevesinin dışına çıkıldığında müdahale ederim.Gerçekten yanlış tutuyorsun,.

çiko(cikorita)
03.03.11, 05:15 PM
o hamster mı ??? hamster ların ne ara kuyruğu oldu sorabilirmiyim ????

BlackNWhite
03.03.11, 05:20 PM
Ayrıca laboratuvar hayvanlarından bahsediyor ve dediginiz gibi o FARE !? fareyle hamsteri karıştırmayalım lütfen.Hamsterlar onlardan daha tatlı ,temiz ve İNCİNEBİLECEK hayvanlar..Tutuş biçiminiz gerçekten hiç hoş değil ...

-ErgünCan-
03.03.11, 05:21 PM
Bana kalırsa,bir hamsterin boynundan tutarsanız,bütün vücudun ağırlığını deriye vermiş olursunuz.

WooLey :)
03.03.11, 05:24 PM
hemde orda farenin ıssırmaması için öyle tutulması gerkiyo

BlackNWhite
03.03.11, 05:35 PM
ewet hamster ısırsa nolur ısırmasa nolur yha ?

fuhrer_albay
03.03.11, 06:32 PM
zzzzzzzzzzz

çiko(cikorita)
03.03.11, 06:46 PM
(fare ve hamster arasındaki farklar ) başlıklı yazıyı oku .. nasıl bir görürsün. ya bi git ya hemen küçük emraha bağladın işi :D:D:D

WooLey :)
03.03.11, 07:01 PM
bilip bilmedn öyle davranışmışın hamstera

çiko(cikorita)
03.03.11, 07:05 PM
ewt bide haklıymış gibi konuşuyo :(

-ErgünCan-
03.03.11, 07:53 PM
Arkadaşlar,yüklenmeyin.Karşı tarafa cevap hakkı doğuyor.Zzzz olarak editlemiş arkadaş.Umarım saygı çerçevesinde konuşmuştur.Biz sadece yaptığının yanlış olduğunu söylüyoruz,malesef fare ile hamsteri bir tutuyorlar.

çiko(cikorita)
03.03.11, 08:28 PM
işlerine gelmiyo işte