PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hamsterimın turu


donny
16.02.11, 09:56 PM
2314

Hemstrımın türü ne acaba

Bademm
16.02.11, 10:03 PM
Türlerden anlamam ama sanki gonzales gibi. Ama emin değilim. Kafes çok küçük geldi bana

donny
16.02.11, 10:07 PM
Türü bilen yok mu ?

tıkmak28
16.02.11, 10:54 PM
suriye .

AsCoRbAt
16.02.11, 11:09 PM
hamsterin suriye hamsteri ve o kafes suriye hamsteri için çok küçük , küçük kafesler suriye hamsterlerinin ömrünün kısalmasına yol açıyormuş ve mutlu olmayabilir daha büyük bir kafes öneririm

Bademm
16.02.11, 11:32 PM
Ay ben ne zaman öğrenicem bunların türünü ya. Ama kafes küçük suriye için hiç olmaz. Kocaman oluyolar zaten

AsCoRbAt
17.02.11, 12:12 AM
Ay ben ne zaman öğrenicem bunların türünü ya. Ama kafes küçük suriye için hiç olmaz. Kocaman oluyolar zaten

suriyeler ince uzun sosis gibi oluyorlar yavrular hariç:)

Bademm
17.02.11, 08:51 PM
Sosis gibi :D Teşekkürler :)

WooLey :)
17.02.11, 08:55 PM
ama normalde olmuo :D istediği zaman yani mesela yeni uyandı ama hala uykusu var bişey yemek için uzuyo :D

AsCoRbAt
17.02.11, 09:21 PM
ama normalde olmuo :D istediği zaman yani mesela yeni uyandı ama hala uykusu var bişey yemek için uzuyo :D

haha !') sosis köpeklerde çok yemek yediğinde midesi yere sürtüyor

Bademm
18.02.11, 12:49 PM
:D Çok beğendim böyle uzamalarını :D

lucy
18.02.11, 07:55 PM
selam,
seninki düperdüz syrian, o kadar sevimli bi yüzleri var ki!! benim oğlumcum sanırım black eyed cream syrian, tüyleri de hafif uzunca, talaşlar poposunda toplanıyor:) benim totoşum heryere sürünerek gittiğinden boyu inanılmaz uzuyor, sonra birden tosbağa gibi toparlanıyor, izlemesi pek keyifli:)

cıtırcık ve pıtırcık
18.02.11, 10:56 PM
bence gonzales. işe bilimsel açıdan bakarsak suriye hamsterlarında albinizm geni keşfedilmediği için.(en azından ben öyle biliyorum)gonzales olması daha muhtemel. ama herkes suriye dediği için kafam da karıştı. kesin bir şey söyleyemiyorum ama bilimsel açıdan gonzales olması daha muhtemel.

AsCoRbAt
18.02.11, 11:02 PM
her beyaz hamsterin labino olması gerekmez zaten bir beyaz hayvanın albino olduğunu söylemek için annesini ve babasını yani genlerini bilmek gerekir

cıtırcık ve pıtırcık
18.02.11, 11:09 PM
evet ama bu herhangi bir beyaz hamster değil. albinonun tanımı kırmızı gözlü, beyaz tüylü hamsterdır. bu hamster da kırmızı gözlü ve beyaz tüylü. en azından görebildiğim kadarıyla.

AsCoRbAt
18.02.11, 11:15 PM
evet kırmızı gözlü beyaz tüylü ama büyük bir hayvan olduğunu görüyorum ve buna bakarak suriye diyoruz ama yinede annesini ve babasını bilmeden hiç kimse kesin bir şey söyleyemez

lucy
18.02.11, 11:33 PM
benim hamsterimi aldığım petshopta sarı olup da kırmızı gözlü olan syrianlar da vardı!!

-ErgünCan-
19.02.11, 12:20 AM
Buna bakılarak anlaşılmaz.Yüz tipi,boyuda önemli.Kesin bir tarifi yok.

cıtırcık ve pıtırcık
19.02.11, 12:30 PM
ayrıca bana o kadar da büyük gibi gelmedi. fotoğrafa bakınca en fazla benimkiler kadardır gibime geldi. sonuçta fotoğrafta hamsterın büyüklüğü biraz değişim gösterebilir uzaktan ya da yakından çekilme açısından.

-ErgünCan-
19.02.11, 05:20 PM
Burun tipi tam gonzales.Ayrıca albino olması gonzales olabilmesinide destekliyor.

munky
19.02.11, 08:46 PM
emin olamamakla beraber suriye derim bu hamster a istersen çevrendeki bi veteriner sor derim ben

munky
19.02.11, 08:46 PM
hep ben hep ben :D

BlackNWhite
19.02.11, 09:34 PM
Gonzales gibi gözüküyor ama suriyede olabilir resimler cok celiskili :D davranıslarından çıkarmaya calıs ama munky'nin de dedigi gibi bi veterinere göster :)

-ErgünCan-
19.02.11, 09:35 PM
Hayır.Gonzales.Bu Hamster gonzales.

BlackNWhite
19.02.11, 09:36 PM
:D Gozalesler o kadar uzuyo mu yha ? :D

-ErgünCan-
19.02.11, 09:38 PM
Çok pardon ben diğer konuya yazıyorum sanıyorum ya :D Aptalın tekiyim :D Suriye bu :D

BlackNWhite
19.02.11, 09:41 PM
:D Eee moderatör olmak zor olsa gerek :P Suriye bencede yha :D

-ErgünCan-
19.02.11, 09:42 PM
Suriye kesinlikle :D Ne aptalım ya :D Rezil oldum :P

BlackNWhite
19.02.11, 09:46 PM
:D Biraz ole oldn :P kırmızı gözler sadece gonzaleslerde oluyo die biliyodm ama yanlıs biliyomusum demekki :D

-ErgünCan-
19.02.11, 09:47 PM
Yok yok :D Bende suriye besliyorum ve gözleri kırmızı :)

BlackNWhite
19.02.11, 09:47 PM
Hmm :)

-ErgünCan-
19.02.11, 09:52 PM
Ama sağlık sorunu vs teşkil etmiyor.Sadece göz pigmentlerinin az olmasından kaynaklı bir durum o kadar.

BlackNWhite
19.02.11, 11:41 PM
Sorun yok o zamn :D dogal bisi :D

munky
19.02.11, 11:42 PM
Geçmiş olsun :)

BlackNWhite
19.02.11, 11:43 PM
Neye gecms olsn :D Gözlerinin kırmızı olmasına mı :P :)

munky
19.02.11, 11:44 PM
haaa gözleri kırmızı diyince ben hasta olarak onladım kusura bakmayın :D

BlackNWhite
19.02.11, 11:54 PM
:D sorun yok :D

munky
20.02.11, 10:13 AM
yani sonuç olarak donny arkadaşımızın hamsterının türü neymiş ?? :)

-ErgünCan-
20.02.11, 06:37 PM
Gözlerinin kırmızıya dönmesi sağlık sorunu olabilir.Ancak doğduğunda kırmızı gözlü olan hamsterde sorun yok.