PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Deneme


Bademm
02-11-2011, 05:22 PM
Ben gonzalesimi alalı 2-3 ay falan oldu. Alıştı bu sürede bana ve eve. Bi gonzales ne kadar uysallaştırılır diye denemek istedim. Bu tatilin başından beri onunla ilgilendim. sürekli dışarı çıkardım. Serbest olarak tabi. Yatağımda durmaya bile başladı :) Elimde 5dk kadar duruyo, kendini sevdiriyo, eskisi gibi kaçmaya çalışmıyo. Hep çıkardım sevdim, elime oturtup yemek yedirdim. Beraber çekirdekte çitledik. Şimdi kafesin yanında falan beni görünce hemen geliyo tellerde dolaşıyo. Elime alıyorum seviniyo. Çok ilgilenince oluyo :) İlk başlarda elimde yemek yokken durmazdı :) Denedim ve oldu. Deli gibi bi hamsteri alıştırdım kendime :D Evde saklanmayada çalışmıo yerde dolanıyo bana güveniyo artık :) Ama bana daha fazla alışsın elimde daha çok dursun ve yanımda uyusun istiyorum. Bunları nasıl yaptırabilirim ?? :)

-ErgünCan-
02-11-2011, 06:38 PM
Aynı şekilde devam edin :) Benim ölen hamsterim pakizede elde uyuyordu :)

Bademm
02-12-2011, 12:09 AM
Öyle yapıcam :) Aslında gonzaleslerde biraz uğraşarak sahibine iyice alışıyo :)

munky
02-12-2011, 12:15 AM
Evet gonzalesler daha zor alışır suriyelere göre :) uğraşa devam :)

-ErgünCan-
02-12-2011, 01:38 AM
Evet.

Bademm
02-12-2011, 01:58 PM
:) Tamam devam edicem. Hep yanımda dursun istiyorum :)