PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hamsterimi ölü buldum


kingibo123
01-27-2011, 12:41 PM
Öncelikle merhabalar arkadaşlar. :(
Dün gece hamsterimi odamda gezdirdikden sonra kafesine koydum,kapıyı kapatmayı unutmusum :/ Sabah kalktıgımda kafeste yoktu ve tuvalete gitmiş yerdekı çişleri yalamış ölü halde yatıodu :/ Karnıcalar hep gözünü yemişti :'( Kendimi cok suclu hissediyorum :mad:

Bademm
01-27-2011, 01:51 PM
:( Üzüldüm, başın sağolsun.. Dikkat gerekiyo ya bunlar hasssaslar. Eğer bi daha alıcaksan daha dikkatli davranırsın..

-ErgünCan-
01-27-2011, 01:52 PM
Ohaaa :/ Çok kötü ölmüş yaa .

comporcenes_minnos
01-27-2011, 04:36 PM
başın saolsun.. ama bu yazıyı okuyanlara bir tavsiyede bulunayım.. hamsterlarınızı kafeslerinden çıkmaya alıştırmayın yani kafesin kapağını açııp elinize gelmesini isteyeceğinize kapağını açtıktan sonra azıcıkda olsa elinizi içeri sokun ki kafesten çıkmaya alışmasın

semihpasa
01-27-2011, 04:53 PM
Ama kafesin içinde yakalamak iyi bir şey değil hayvanın psikolojisi açısından. Normal şartlarda kafeslerinden kaçmaları çok zor. Özellikle suriyeler için. Bizim hatamızdan kaçıyorlar.

comporcenes_minnos
01-27-2011, 05:16 PM
ben kafesin içinde yakalamaktan bahsetmiyorum.. kafesin kapağını açtığında dışarı çıkmasına teşvik etmemek lazım içeri azıcık elini sokarsın yine parmaklarını koklar eline çıkar yakala demedim ben.. işte herkesin kafesi farklı olduğu için kiminin kafesinden kaçması kolay oluyor demekki..

elbette hatadan kaçıyorlar fakat kafesten çıkmaya alıştırmadım hamsterımı ve kapağı açık olsa bile dışarı çıkmıyo

Bademm
01-27-2011, 07:29 PM
Bende o şekilde elime alıyorum. Kafesin içine elimi yavaşça sokuyorum kendi geliyo. Çıkarıyorum. Ama kapısı açık olursada çıkıyo :D

lucy
01-27-2011, 09:04 PM
Merhaba,
Hamsterin başına gelen için gerçekten çok üzüldüm ama benim çok takıldığım bir nokta var, sormadan edemeyeceğim, yerde çişin ne işi vardı?? yani ölme sebebinin çişleri yalaması olduğuna emin misin?

ecem
02-10-2011, 08:17 PM
nasıl ölüm bu way bee

cıtırcık ve pıtırcık
02-10-2011, 08:39 PM
evet ya. dünyanın en kötü ölüm çeşitlerinden biri.( diğerleri yanarak ve işkenceyle ölmek bence) başın sağolsun hem de milyonlarca kere.

munky
02-20-2011, 06:12 PM
Ya nasıl kafesin kapısını açık bırakıyorsun anlamadım...

Bademm
02-20-2011, 06:13 PM
Baya eskiden açılmış bi konu.. Ama dikkatli olmak gerekiyo kapılarda falan her fırsatta kaçmaya çalışıyolar

munky
02-20-2011, 06:17 PM
Biraz dikkatli olmamız lazım biliyorum ama buda biraz saçma geldi bana olacak işmi bu şimdi..

-ErgünCan-
02-20-2011, 06:18 PM
O tuvalet neden pisti ki ?

oege
04-11-2011, 06:55 PM
Yerdeki çişler mi ? :/