PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hikayemiz:)


Bademm
01-24-2011, 09:16 PM
Ben hamster almak için çok yalvarmıştım. Asla evde fare olmaz kediyle aynı evde olmaz falan dediler ama hiç aldırmadım. Para biriktirdim 60 tl vardı. Pet shopa gittim suriye alıcaktım kafama koymuştum. Arkadaşımla buluştuk gittim kızılaya en baştan kafesti yemdi talaştı krakerdi hepsini aldım.. Sıra geldi hamstere 2 suriye vardı bn bunlara bakıcaktım bi tanesini aldım elime bi baktı bana tamam bu dedim.. Daha ben çıkmadan diğer hamsterde satılmıştı. İyiki erken çıkmıştım yoksa karameli alamazdım. Kafese koymadım yıkamak gerekir diye ayrı bi kaba koyduk eve gelene kadar çok heyecanlıydım. Hemen kafesi güzelce yıkadım mamasını talaşını koydum.. Sonra hamsteri koydum içine başınada oturdum. Önce onu alışsın diye hiç ellemedim 1 gün bekledim. Daha sonra 2 gün sabırla onunla konuştum parmağımı hafif kafesine yaklaştırdım. Sonra çekirdek falan uzattım elimle. Bu böyle 5 gün devam etti. Artık bana alışmıştı. 6. gün elimi yavaşça kafese uzattım üstüne gelmesi biraz uzun sürdü elim çok ağrıdı orda beklerken ama değdi. Üstüne çıktı ama alırken telaşlandı bıraktım. 2 günde böyle geçti tam bir hafta olmuştu. Elime alabiliyodum topuna koyup gezdiriyodum. Sürekli ona karamel dediğim için adınıda öğretmiştim. Kafes telleri kemirme gibi bi sorunumda hiç olmadı. Her akşam hemen hemen aynı saatlerde topuyla kafese hafifçe tık tık vurdum. Ardından onu topuna koydum. Her topun sesini duyduğunda gelip bekliyodu Böyle 1 buçuk yıldan fazla zamanımız geçti.. Ama yaşlanmıştı öldü. Çok üzüldüm onun yerine yeni bir hamster almak istedim. Bu seferde gonzales aldım. Daha kısa zaman oldu ama suriyeler daha bi şirin elde durmuyo bu Bunuda aynı şekilde eğitmeye çalışıyorum daha fazla şey öğretmek istiyorum....
Umarım bu yazdıklarım hamster alacaklara etkili olur Annem ve babamda onu seviyo şuan. Kedimi sormayın bile odaya az giriyo ondada hamsterle hiç ilgilenmiyo Zaten kendisi 3 yaşında Buda benim hamster hikayem işte onları çok seviyorum :p

-ErgünCan-
01-24-2011, 09:39 PM
:) Keşke benimde bir kedim olsaydı :// :D Pff :D

Bademm
01-24-2011, 09:45 PM
Kızgınlık dönemi falan zor ya.. Hamster gibisi yok. ama hamsterden korkması benim için iyi balıklarıma az çektirmedi :D

cıtırcık ve pıtırcık
01-24-2011, 10:34 PM
gerçekten çok güzel bir hikaye. hamster beslemeye yeni başlayacak olan arkadaşlara çok yardımı dokunur bence.

Bademm
01-24-2011, 10:35 PM
Teşekkür ederim :)

PuffyPaffy
01-25-2011, 01:09 AM
Hamster kendilerine alıştırmak için öneri gibide olabilir yada eve hamster almak istemeyen ailelerin çocuklarına bi gaz gibi gelebilir :D hamsterımı bende para biriktirip aldım benimkilerde gece onunla konuşuyolar eline alıyolar seviyolar :D

Bademm
01-25-2011, 01:21 PM
Evet :) Alışıyolar sonra ilk aldığım gün biraz kızdılar artık seviyolar :D Çarkta dönerken falan izliyolar. Ama bidaha alınca suriye olcam evde hamster peşinde koşuyorum kaçıyo hemen :D