PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hamişlerim ve yavrular =)


PuffyPaffy
01-21-2011, 01:01 AM
Resimler pek net değil ama idare edicez :D küçük kafes puffy (erkek) büyük mor olanda Paffy ( dişi ) yavrular büyük sarı yerde kalıyo

PuffyPaffy
01-21-2011, 01:04 AM
Bunlarda Yavrular ve Paffy :D

maggie
01-21-2011, 07:34 PM
çok küçükler gerçekten :) umarım hepsinin sağlıklı ve mutlu bir yaşamları olur. bu arada kafeslerine de bayıldım.

-ErgünCan-
01-21-2011, 07:36 PM
Kafesleriniz süper :D

Macubass
01-21-2011, 07:47 PM
Kafesleriniz süper :D

Evet :D

PuffyPaffy
01-21-2011, 08:21 PM
biraz pazarlık :D biraz araştırma :D Teşekkürler =)

PuffyPaffy
01-21-2011, 08:51 PM
yavrulardan çok kafes ilgi çekti :D teşekkürler :D

-ErgünCan-
01-21-2011, 09:27 PM
Yavrulara diğecek yokk :D

lucy
01-22-2011, 12:24 AM
Merhaba,

İstanbul'daysanız bir erkek yavruya ben talip olabilir miyim?

Macubass
01-22-2011, 11:04 AM
Suriye yavruları gibi geldi bana. Doğru mu?

-ErgünCan-
01-22-2011, 11:26 AM
Suriye yavruları .Anne suriye çünkü.

Macubass
01-22-2011, 11:30 AM
Zaten anne suriyeyese yavrunun gonzales olması beklenmez. :)
Benim sorduğum da çok saçma bir soruymuş :)

-ErgünCan-
01-22-2011, 11:39 AM
Est :)

cıtırcık ve pıtırcık
01-22-2011, 11:42 AM
kafes de yavrular da çok güzel. yavrularınız daha çok küçük ama yine de çok sevimliler.

Macubass
01-22-2011, 07:55 PM
Allah analı babalı büyütsün. :D

cıtırcık ve pıtırcık
01-22-2011, 08:49 PM
inşallah.

PuffyPaffy
01-22-2011, 09:00 PM
Merhaba,

İstanbul'daysanız bir erkek yavruya ben talip olabilir miyim?

k.bakma kardeşim arkadaşlara söz vermiştim

PuffyPaffy
01-22-2011, 09:01 PM
yavrular 12 günlük oldu kafesin içinde dolaşıylar bazen :D

cıtırcık ve pıtırcık
01-22-2011, 09:02 PM
ne güzel. yakında elinize alabilirsiniz.

WooLey :)
01-22-2011, 09:19 PM
çok tatlılar hayırlı olsun :) vatana millete hayırlı evlat olsunlar :D

AsCoRbAt
01-23-2011, 12:25 AM
süper

PuffyPaffy
01-23-2011, 03:10 PM
gözleri açılınca elime alcam fakat ilk işim kafesi temizlemek olucak :D

cıtırcık ve pıtırcık
01-23-2011, 04:47 PM
bence de. şimdi o kades nasıl kokmuştur kim bilir. :(

PuffyPaffy
01-23-2011, 08:18 PM
talaşların rengi bile değişti küçük bi oda var orda duruyolar kapıyı mecburen kapatıyorum :D

-ErgünCan-
01-23-2011, 10:27 PM
Yavrular için çekeceksiniz o kokuyu :)

cıtırcık ve pıtırcık
01-23-2011, 10:45 PM
evet. ama yakında temizlersiniz.

PuffyPaffy
01-23-2011, 10:47 PM
açıldı gözleri 2 tanesinin bazen açıp bakıyolar keratalar :D haftaya temizlicem

pegasus82
01-24-2011, 02:56 PM
maşallah çok güzelmiş yavrular, tebrik ederim :)
sütten kesilince vermeyi düşünüyor musun yavruları?

PuffyPaffy
01-24-2011, 07:18 PM
Arkadaşlarıma vericem 3 dişi bi erkek

Bademm
01-24-2011, 07:41 PM
Yavrular çok tatlı ya :) Kafes süper gerçekten :D Umarım benimde yavrular olur hiç denemedim ama çok hamster baktım yaza doğu bi dişi alırım artık :)

pegasus82
01-24-2011, 11:29 PM
Ben de 1 erkek yavru arıyordum da belki vermeyi düşünürsen diye sormuştum :)

PuffyPaffy
01-25-2011, 12:47 AM
istanbulda isen verebilirim ? tabi büyüdüklerinde tam 1 aylık oldğnda vericem

pegasus82
01-25-2011, 10:19 AM
Evet İstanbul'dayım (Anadolu yakasındayım ama bir orta noktada buluşuruz), tabi 4-5 haftalıktan sonra almak isterim ben de kıyamam ayırmaya :)
O zaman, zamanı geldiğinde 1 erkek yavrun için haber verirsen nasıl organize olabileceğimizi konuşuruz.

Macubass
01-25-2011, 03:09 PM
Pazarlığı böldüğüm için üzgünüm ama bir soru soranbilir miyim? :)

Yavrular doğduktan sonra ortalığı kötü bir koku kaplıyor mu? Veya yavrular kokuyor mu?

Kendimi tutamadım da. Sorayım dedim... :)

PuffyPaffy
01-25-2011, 06:27 PM
yeni doğduğu için yıkayamıyosun :D evet :D

PuffyPaffy
01-25-2011, 06:28 PM
Pegasus ben avrupaya geçemem burdada alıcılar vardı yakınsan veriyim diyecektimde uzaktaymışsın :D

pegasus82
01-25-2011, 09:56 PM
Ben Anadolu yaksında oturuyorum zaten ;) yani sanırım aynı yakadayız. Ama öyle değilse de problem değil ben gelip alabilirim. Mail adresin varsa ordan da haberleşebiliriz.

PuffyPaffy
01-26-2011, 02:07 AM
pardon :D anadoluya geçemem yazcaktım kafa bulanık bu aralar kusura bakma. :D avrupaya geçebilirse 11 şubatta verebilirim. mail atarım özel mesajla

Macubass
01-27-2011, 09:21 AM
yeni doğduğu için yıkayamıyosun :d evet :d

:) :) :)

cıtırcık ve pıtırcık
01-27-2011, 12:58 PM
? zaten hamsterları normalde yıkamamak gerekiyor.

-ErgünCan-
01-27-2011, 01:55 PM
Yıkamamak gerekiyor.Hele kış aylarını yaşıyoruz.

PuffyPaffy
01-27-2011, 11:03 PM
normal bebekleri yıkar ya o bakımdan söledim yanlış anlamayın :D onlar zamanla temizliyo zaten kendini olmadı sıcak bi ortamda üstüne damla ile su koyuyorum o kendi yalyo

arthur
03-11-2011, 10:08 PM
ilk olarak büyük olan hamsterın çok şirin diğerlerininde büyüyünce ona çekceğini hayal edebiliyorum :D vede arkadaslarında dediği gibi kafes gerçekten güzelmiş

CheStır
03-25-2011, 11:20 PM
kafeslerde güzeLmiss.. :) yavruLarda öyle tabiki :)

munky
03-26-2011, 09:04 AM
Ben picaroyu koktuğu zaman (3 ayda bir) yıkıyorum onu su dolu küvete atıyorum, elimle üzerine hafiften su döküyorum.Sonra onu öneden hazırladığım sıcak eldivenimle kuruladıktan sonra tekrar sıcak olan havluya sarmalayıp iyice kuruluyorum.Üşümesin diye kafesini elektrik ısıtıcısının önene koyuyorum hiç problem olmuyor.

Macubass
03-26-2011, 11:22 AM
Munky öncelikle kesinlikle küvete koymamalısın. En ideali hafif nemli bir bezle silmektir. Ayrıca elektrik ısıtıcı fanlıysa bu da çok tehlikeli. Cereyan yapıp hamsterını zatürre edebilir.