PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kafes !!!


WooLey :)
08.01.11, 10:26 AM
Sizce bunlardan hangisini almalıyım bitek bunlara param yetio da :p
hangisi daha iyidir lütfen yardım edin şimdiden teşekkürler

pıtırcık steave'm .)
08.01.11, 10:37 AM
2.si daha güzel geldi bana .

WooLey :)
08.01.11, 11:36 AM
Tmm :) ozmn onu alıyim :)

cıtırcık ve pıtırcık
08.01.11, 12:31 PM
bende 1.sinin bir benzeri var. gayet de iyi. ama 2.si taşırken daha iyi olur.

WooLey :)
08.01.11, 01:16 PM
Hmm 1. si daha uygun onumu alsam :S

cemoli12345
08.01.11, 02:09 PM
bence 1 sini al ...Onda daha çok tırmanıcak yer var, daha geniş bir alan var bunun yanısıra yuvası filanda var..

WooLey :)
08.01.11, 02:16 PM
hmm tm ozmn :)

maggie
08.01.11, 07:05 PM
1. sinin telleri yatay olaı varsa ondan al. teller yatay olunca daha kolay tırmanabiliyorlar :)

-ErgünCan-
08.01.11, 08:21 PM
1.yi alın.

samsungcerit
08.02.11, 11:49 AM
2.si kafesten ötürü taşıma çantası gibi geldi bana

Lucky :)
08.02.11, 02:20 PM
Bence birinci daha iyi. Bende 1.ye benzer bişey almayı düşünüyorum daha çok vaktim var ama olsun :)

PuffyPaffy
08.02.11, 03:27 PM
1. kafesi al derim bunun büyük modeli bende var istanbulda isen eminönüne uğra derim yarı fiyatına bulursun herşeyi

tofy
08.02.11, 06:47 PM
ben olsam 1.yi alırdım. tırmanması için daha çok tel var. hem de daha uygun diyorsunuz. 2.sinde taşımak daha kolay olur ama..

Lucky :)
08.02.11, 06:53 PM
Pki bu iki kafesinde kalitesi nasıl ? Yani kullanışlımı ? Bende sadece 1 tane sonzales alıcam ve tatile falanda götürücem. Bide evde kedim var 2. kafes daha iyi olur diye düşündüm benim için. Kullanışlımı ? :)

WooLey :)
08.02.11, 07:56 PM
:D ben 2. kafesin mavisinden aldım siparişi verdim gelicek yarın yada yarından sonra bide benim 1. kafese benziyen biraz küçük kafesim var alıcağım kafesle birleştiricem tırmanma isteğini orda giderir diyorum

WooLey :)
08.02.11, 07:57 PM
bide onları büyük projem ile birleştircemm : ekmek kutusu :D baya büyük olucak anlıcanız :D

Lucky :)
08.02.11, 08:03 PM
Çok yaratıcısın :D 2. daha şirin aslında. Hem bi yere falan gidersen götürebilirsin :)

PuffyPaffy
08.02.11, 08:09 PM
renkler gözünüzü boyuyo aslında 1. kafes daha kullanışlı gibime geldi

WooLey :)
08.02.11, 08:15 PM
2. aldım bile ya dediğim gibi bende 1. ye benzer bi kafes var tırmanma isteğini ondan giderir birleştiricem ikisini nasıl olsa

WooLey :)
08.02.11, 08:16 PM
Çok yaratıcısın :D 2. daha şirin aslında. Hem bi yere falan gidersen götürebilirsin :)

saol :D

munky
09.02.11, 01:15 PM
Merhabalar...
Bende de 1. si gibi var ben memnunum bence de 1.sini al.

Lucky :)
09.02.11, 10:06 PM
2. almış zaten :)

munky
10.02.11, 12:46 AM
Neyse sağlık olsun :D

-ErgünCan-
10.02.11, 02:21 PM
Imac kafeslerinin fiyatı çok yüksek.Bence fiyatını haketmiyor.Ancak gerçekten kaliteli .

Bademm
12.02.11, 02:08 PM
Kafesi aldın ya wooley içindeyken resimlerini koyarmısın :) Bi tane suriye hamsteri alıcam ayrı bi kafestede o kafes nasıl merak ettim :)

WooLey :)
12.02.11, 02:39 PM
ok :D kafesim geldi zaten elime :D

Bademm
12.02.11, 02:53 PM
Tamam. Teşekkür ederim :D