PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : EğLnceLi :)


Tantar
10-24-2010, 03:12 PM
ccom
Hamsterime 3 parça peçete verdim deli gibi kemiriyo :) çok tatlı sonraiçine girip 1 gn falan uyudu manyak şey :D ayrıca elimi ısırmaya çalışırken yemek uzatıyorum elim diye hepsini bitiriyoo :)):)

Irmaq

kanca
10-26-2010, 06:01 PM
bu kadar kötü olma bence

...:::MıSıR:::...
10-26-2010, 10:15 PM
Paylaşmak istemiş, yazmış. Ne var bunda ?

melisa_antony
10-28-2010, 03:29 PM
:D hahaaaa

melisa_antony
10-28-2010, 09:56 PM
hamsterı çok komik birşey yapmış birde siz çok komiksiniz

-ErgünCan-
10-29-2010, 10:20 AM
Tamam Arkadaşlar !

Lop (:
10-29-2010, 12:32 PM
Bence gayet komik. Sert çıkmamalısınız. (:

Benim hamster'ım da kap gibi şeylerin içine girmeyi çok seviyor. Hamster Topu'yla evde dolanıp duruyor (:

arsu
10-29-2010, 12:58 PM
hamstermızla ilgili komik şeylerle karşılaşınca bizimde hoşumuza gidip gülüyorz:) burda paylaşçaz tabi bizi kim anlar başka :) hoş benim şuan turşum yok yanımda ama olsun :)

melisa_antony
10-29-2010, 01:44 PM
:D çok doğru söylüyorsunuz arkadaşlar :p

Starkiller
11-29-2010, 06:02 PM
Bazı arkadaşlar karşı çıkmış.Karşı çıkacaksanız niye üye oldunuz ki :)

-ErgünCan-
11-29-2010, 09:38 PM
Starkiller karşı tarafa cevap hakkı doğuyor böylelikle.Bu konu burda kapandı.Herkezin fikrini düşüncesini söylemeye hakkı var.