PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : İstanbul içi yavru hamster ve tam ekipmanlı kafes


qoublc
06-16-2010, 10:28 PM
arkadaşlar yavru bir aylık hamsterımı ve onun büyük kafesini satmak durumundayım. hamster+kafes+çark+suluk+yemlik+yemi+talaşı=85 tl . Bütün olarak ve maliyetine satıyorum. yem kutusu tam dolu sayılır sadece bir kere yemliğini doldurdum. Talaşıda öyle sadece bir kere kullandım yüzde 90 ı duruyor. talaşın markası ptit ami limon. istanbul avrupa yakası beylikdüzünden mecidiyeköye kadar her yerde elden teslim yapabilirim. Alan arkadaşa şimdiden hayırlı olsun.

LeoArryn
06-16-2010, 10:31 PM
Kafesin ve Hamsterin Fotolarını koyarsan daha iyi satıŞ yapabilirsin :)

Hayırlı satışLar :)

qoublc
06-17-2010, 11:29 AM
resimerlerini şu an koyamıyorum. yanlız çok acil olarak elimden çıkarmam lazım forumdaki tüm arkadaşlar mesajı okuyan herkes lütfen yardım edin. etrafınızda almak isteyen birileri varsa lütfen onlara haber verin. istanbul içi nerede olursa teslim edebilirm. kargo ücreti falan yok elden teslim.

dikkat
06-17-2010, 11:59 AM
ben alabilirim fakat resimleri görmeden bişey diyemem.

qoublc
06-17-2010, 04:11 PM
tamam ben bugün hemen resimlerini çekip yüklemeye çalışacağım.

qoublc
06-17-2010, 09:27 PM
resimlerin bir kısmı burada

qoublc
06-17-2010, 09:31 PM
kalan kısmıda burada

qoublc
06-18-2010, 01:27 AM
arkadaşlar hamsterım hala elimde yarın benimle geçireceği ikinci gün olacak artık yeni sahibini bekliyor.

qoublc
06-18-2010, 03:38 PM
alacak yok mu arkadaşlar ,kafesim sıfır daha iki günlük hamsterımda daha yavru lütfen etrafınızdakileri bilgilendirirseniz çok sevinirim. bir an önce satmam gerekiyor. yardımlarınızı bekliyorum.

Beatnik
06-19-2010, 03:06 PM
Hamsterınızın cinsi ve cinsiyeti nedir acaba?

bide kafesinize 2.kat takmak mümkünmü?

qoublc
06-20-2010, 11:23 AM
cinsi suriye cinsiyeti dişi. evet hem ikinci kat takmak mümkün hem ikiye ayırmak mümkün . üstteki resimlerde birinci resimde yani kafesin üstten görünümü olan resime dikkat ederseniz kafesin tam ortasında bir aralık var, bu aralıkdan kafesin içine yerleştirip kafesi ikiye bölmek için bir aparat var. bu aparat ile ilerisi için çift olan erkek ve dişi suriye hamsterınızı ayrı tutabilir olası aile içi şiddetin önüne geçebilirsiniz. ayrıca kafesin boyuna doğru bir aparatı daha var, bu da kafese rahatlıkla ikinci kat atmanızı sağlayacaktır.

qoublc
06-22-2010, 12:10 AM
boyutları 60*40*30 gayet büyük bir kafes

xxMertcanxx
06-22-2010, 02:31 PM
Bakmıcaksan niye aldınki2 .gününmüs hemen satiyorsun :(

qoublc
06-22-2010, 11:30 PM
özel sebeplerim var !

qoublc
07-03-2010, 09:56 PM
arkadaşlar hamsterimi göndermek zorunda olduğum sebepleri çözdüm :), iki haftadır da iyice ısındık Kuzuyla ,annem bile evde olmadığı zaman özlediğini söyledi :). Konuyu silebiliriz

LeoArryn
07-03-2010, 10:18 PM
arkadaşlar hamsterimi göndermek zorunda olduğum sebepleri çözdüm :), iki haftadır da iyice ısındık Kuzuyla ,annem bile evde olmadığı zaman özlediğini söyledi :). Konuyu silebiliriz

Konunun halledilmesine ve kuzunun Sizinle beraber kalmasına sevindiM :) ,,

Hep Mutlu olmanız dileğiMLe :)

Beatnik
07-03-2010, 11:59 PM
arkadaşlar hamsterimi göndermek zorunda olduğum sebepleri çözdüm :), iki haftadır da iyice ısındık Kuzuyla ,annem bile evde olmadığı zaman özlediğini söyledi :). Konuyu silebiliriz

Bende çok sevindim sorunların çözülmesine çok tatlı bi hamsterın var allah uzun ömür versin :)

qoublc
07-05-2010, 03:47 PM
Amin bu sürede baya da alıştık birbirmize zaten kendi halinde takılıyor sıkıntı da vermiyor hiç bir tek gece biraz tekerleğinin sesi geliyor o da uyumama çok engel değil zaten kapalı balkonda kendisi. yanlız bir arkadaş alıcı oldu, anlaşabilirsek belki ona vereceğim çünkü sana da bahsetmiştim yaz okulu olayını tam çözmüş değilim hem arakadaş beylikdüzünden sanırım arada görmeme izin verir yada ilerleyen zamanlarada ilgilenebilecek olursam yavrusunu verebilir belki bana.

Beatnik
07-05-2010, 04:31 PM
Amin bu sürede baya da alıştık birbirmize zaten kendi halinde takılıyor sıkıntı da vermiyor hiç bir tek gece biraz tekerleğinin sesi geliyor o da uyumama çok engel değil zaten kapalı balkonda kendisi. yanlız bir arkadaş alıcı oldu, anlaşabilirsek belki ona vereceğim çünkü sana da bahsetmiştim yaz okulu olayını tam çözmüş değilim hem arakadaş beylikdüzünden sanırım arada görmeme izin verir yada ilerleyen zamanlarada ilgilenebilecek olursam yavrusunu verebilir belki bana.
Anlıyorum buda bi çözüm tabi :)

ShLtBuL
01-17-2011, 06:36 PM
Ben Alabilrm Belki Ama bişe sorcam:

Dişimi Erkekmi (ayrıca Rengi süper)
bi de ben alırsam sadce hams almak istiorm kafes fln dierleri olmadn

ShLtBuL
01-17-2011, 06:37 PM
cevabını mesj olrk at

WooLey :)
01-26-2011, 05:46 PM
Ben Alabilrm Belki Ama bişe sorcam:

Dişimi Erkekmi (ayrıca Rengi süper)
bi de ben alırsam sadce hams almak istiorm kafes fln dierleri olmadn

nasıl yani hamsterı kafesi olmayınca dışardamı kalcak :S

cıtırcık ve pıtırcık
01-26-2011, 11:56 PM
arkadaşın kafesi varmış anlaşılan. yoksa kafesi de alırdı.

-ErgünCan-
01-27-2011, 01:59 PM
Biraz anlatım bozukluğu olmuş gibi :) Hamsteri alıcam sadece.Kafesleri istemiyorum '' demek istemiş olmalı :)