PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sonunda bende Hamster aldım


ege
06-05-2010, 08:07 PM
Arkadaşlar sonunda bugün bende suriye hamsteri aldım yaklaşık 3-4 haftalık falanmış. O erkek adıda dodi acaba dodi erkek ismimidir? Kafesini çok sevdi kafese koyar koymaz boruya girdi ve diğer ucundan çıktı. Yavaş yavaş evini ve çarkını da keşfetti. Bizim buralarda witte molen hamster yemi yok ondan şampiyon yem ve witte molen limon kokulu talaş aldım. Yemine pek dokunmadı fındık ve ceviz koydum onları biraz kemirdi. Onun dışında bi şey yemedi. Neden böyle. Ama bi kaç kez su içerken gördüm. Hamster topunu da çok sevdi zar zor yakalayıp topa koydum topla tüm evi odaları dolaştı. Ama beni asıl üzen: ele hiç gelmiyor elimle yemek veriyorum yemiyor. zaten taağındaki yenimi de yemio pek demiştim. Seveyim diyorum kaçıyo . Elimi uzatınca çok korkuyo. Elime alınca hemen atlıyo kaçmaya çalışıyo. Lütfen bana nasıl alışıcağını söyleyin. Şu an kuzenimin hamsterıyla beraberler aynı kafesteler. Daha küçük oldukları için kavga etmiyolar.

...:::ÇıTıR:::...
06-05-2010, 08:53 PM
Daha yeni aldığına göre alışması için çok erken sabretmelisin hamsterin biraz büyükmüş alışması daha zor olabilir ama ilgi gösterip onu çok seversen alışır yemini mutlaka yiyodur ilk aldığımda bnde yemiyo zannetmiştim :) yalnız o siyah çubukları yemeyebilir onları hamsterlar genellikle sevmiyo isim konusuna gelince bn çıtırı kız zannedip adını çıtır koymuştum ama erkekmiş aynı şekilde bu forumda bide İsmail adında kız hamster vardı isim ne farkederki önemli olan ona gösterdiğin ilgi, onu sevmen hamişinin fotolarını koyda bizde bu yaramazla tanışalım :D

SpeedyGonzales
06-05-2010, 08:59 PM
Sabret..
1-2 haftaa sonra rahat ediceksin :)
Veya şu konudan bak;
Hamsterı alıştırmak, elde tutmak ([Only Registered Users Can See Links])

ege
06-06-2010, 08:02 PM
Arkadaşlar :D yanlış yazmışım düzelttim 3-4 aylık değil dodi daha bebek 3-4 haftalık dicektim :D ve bi şey ekliyim yeni fark ettim kafesin papağını açıyorum ama açtığımı fark etmiyo bile dışarı çıkmaya da çalışmıyo kapının yanından geçiyo dışarı çıkmıyo. Sadece ben elime alarak çıkarabiliyorum.

ege
06-06-2010, 08:20 PM
Bu arada dodi beni ısırıyo üstelik suriye hamsterı olmasına rağmen. Geçen okşıyım dedim bi geçirdi dişini elim kanadı :D Heralde fazla rahatsız ediyorum biraz kafeste bırakçam fazla ellemicem. Yapmam gereken bumu ?

...:::ÇıTıR:::...
06-06-2010, 08:45 PM
Hamsterlar uykularına çok düşkün akşam 8 gbi bi saatten önce uyandırdıysan bu yüzdende ısırmış olabilir..Sana yeterince alışmasını bekle zamanla kokunu tanır ısırmaz ..(:

LeoArryn
06-06-2010, 08:59 PM
HayırLı OLsun :) Kücük Dodine ve sana Mutluluklar :) insallah darısı başıma bende alıcamm :):)

ege
06-06-2010, 09:14 PM
Saol, umarım sende alırsın.

LeoArryn
06-06-2010, 09:18 PM
ALıcam , da ne zaman Onu biLmiyorum :) Maddi bakımdan babaMın eLine Baktıqım iciN:D
ama Bu ay iCinde kEsin aLıcam :) iSminide Kuki KoyuCam :)

ege
06-07-2010, 02:55 AM
güzel isim