PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Filik de doğurdu ! YARDIM


hiliklefilik
29.05.10, 05:52 PM
Arkadaşlar merhaba. Bildiğiniz gibi Hilik 3 gün önce 4 yavru doğurup ertesi gün hepsini yemişti. Üstelik hiç kafesi açmadık yavrulara zaten elimizi sürmedik ve odaya 2-3 defa girip uzaktan baktık sadece.
Bugün 1 saat önce Filik de doğurdu. Şu an 2 tane yavru gördüm. Anında yumurta haşladım ve peynirle birlikte kafesine maşa yardımıyla koydum kabı. Kafese hiç elimi sokmuyorum zaten. Ama kaç yavru olduğunu kaçını yediğini fln kontrol etmem amacıyla arada bakmak istiyorum. Bundan rahatsız olmaz değil mi hayvan ? Bu sefer yavrularının bir tanesini bile yemesine göz yumamam. Şu an kafes sessiz bir odada duruyor. Arada sessizce uzaktan baksam kaç yavru var diye hayvan rahatsız olmaz değil mi ? Sonuçta hiç kafese elimi sokmam, kapağını açmam. Arkadaşlar ne yapmalıyım tavsiyelerinizi bekliyorum. Bu sefer hiç kayıp vermek istemiyorum :(

hiliklefilik
29.05.10, 06:11 PM
yavrular 5 oldu ! :)

hiliklefilik
29.05.10, 07:04 PM
Yavrular 9 oldu bu arada ! :D ahaha oleyyy ! :D

ege
29.05.10, 09:18 PM
umarım haömsterin yavrularını yemez ve yavrular ve annesi sağlıklı ve mutlu bir yaşam geçirirler.

hiliklefilik
29.05.10, 09:20 PM
umarız öle olsun :)

Basakolin
29.05.10, 10:04 PM
annenin bakması gereken 9 yavru var .. bu büyük bi rakam anneyi çok iiy beslemen lazımki yavruları yemesin.sonuçta süt lazım..ayrıca çok ses çıkartıp anneyi rahatsız etmemen lazım.. :D..... Gerçekten çooooooooooooooooooook sevindim.. sonuçta çok üzülmüştün :) Hayırlı olsun :D

-ErgünCan-
29.05.10, 10:07 PM
Basak ablaya katılıyorum..Dua et yemesisin çoğunu fazla rahatsız etmemeye bak sitede mevzular mevcut.

hiliklefilik
30.05.10, 12:52 AM
çok sağolun millet :)

nick_name
30.05.10, 01:17 AM
yarın duruma bakın.sağlamsa bakabilir.ama bilmen gerek ki hamsterin 8 memesi vardır :(

hiliklefilik
30.05.10, 02:03 PM
4' ünü yemiş sabah baktım 5 tane kalmış :( !

hakobaba
30.05.10, 06:33 PM
bu kadar kısa aralıklarla nasıl doğurdu anlayamadım 2 gnu once doğurmamışmıydı...

Basakolin
30.05.10, 08:04 PM
o farklıydı..
üzülme nolur yhaa daha bişey bilmiyolar ondan böyle yapıyolar.. ne diyim bilmiyorum :(

hiliklefilik
30.05.10, 08:23 PM
2 gün önce doğuran başka dişiydi. Napalım artık bu kalanlara dokunmasın da başka bişey istemiyorum