PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : el yapımı kafes


nick_name
15.05.10, 12:07 PM
merhaba arkadaşlar;
bu aralar hamster sayımda artış çok olunca bende artık alternatifler aradım.kafes fiyatlarını araştırdım.küçücük kafese 30 TL dediler.bende bu parayı verdikten sonra kendim kafes yaparım dedim.maliyeti 15 TL oldu ve oldukça geniş.istediğim zaman kat takabilirim.şu an 2 adet aynı boyutta kap sipariş ettim haftaya tamamlanacak.kısacası:
malzeme+işçilik+emeğe mal oldu.işte resimleri:

çark:

[Only Registered Users Can See Links]

yuva:

[Only Registered Users Can See Links]

genel:

[Only Registered Users Can See Links]


[Only Registered Users Can See Links]

dediğim gibi böyle bir şey yaparsanız istediğiniz şekilde büyütebilirsiniz :)

-ErgünCan-
15.05.10, 02:00 PM
Güzell yapmışsın ..

nick_name
15.05.10, 02:04 PM
teşekür ederim.ama üstteki kapağı zımparalamam gerekecek.maliyeti 15 TL.ve istediğiniz gibi genişletebilirsiniz :)

ege
27.05.10, 09:53 PM
güzel olmuş ama kafes telli olursa daha iyi olur bence çünkü telli olunca hamsterlar tırmanıolar ve eğleniolar.

Spiral
27.05.10, 09:56 PM
çark çok güzel görünüyor ve büyük gibi hamsterıma bende biraz büyüdüğünde böyle bir şey yapmalıyım.

selman
28.05.10, 01:24 AM
güzel olmuş eline sağlık

nick_name
28.05.10, 08:04 AM
çark çok güzel görünüyor ve büyük gibi hamsterıma bende biraz büyüdüğünde böyle bir şey yapmalıyım.

hamsterim gonzales çok büyük değil yani ;)

nick_name
28.05.10, 08:05 AM
güzel olmuş ama kafes telli olursa daha iyi olur bence çünkü telli olunca hamsterlar tırmanıolar ve eğleniolar.

eğer çok isterseniz ayrı olarak tırmanma tahtaları var onlardan alabilirsiniz ;)

Ginger
28.05.10, 01:50 PM
aa bende geçen gün aynısını yaptm bilmiyorum sizinkilerde tekerleklimi benm altta tekerlekleriide var hem daha geniş hemde maliyeti az..

nick_name
28.05.10, 02:13 PM
çarkı kastediyorsanız çark hepsinde var.

Ginger
28.05.10, 02:19 PM
yoo hayır kafesten bahsediyorum..

murat
28.05.10, 02:27 PM
Çok güzel :) Ama telli olsaydı daha iyi olurdu tırmanma ihtiyacı duyabilir.Suluk da değişik olmuş :)

nick_name
28.05.10, 05:50 PM
ben aynısından 2. kat yaptım oraya boru ile çıkıyor.orada galiba tırmanma içgüdüsünü gideriyordur :)

xxMertcanxx
08.06.10, 10:10 PM
helal olsun bence üsper yapmıssın :D

nick_name
09.06.10, 08:48 AM
işte son hal:

[Only Registered Users Can See Links] ([Only Registered Users Can See Links])

Uploaded with ImageShack.us ([Only Registered Users Can See Links])

ama şimdi üst katta 1 çark daha var.

xxMertcanxx
09.06.10, 12:41 PM
süper olmus

LeoArryn
09.06.10, 02:54 PM
GüzeL OLmus Ellerine sağLık :)

nick_name
09.06.10, 03:01 PM
teşekkürler.satılıktır.

-ErgünCan-
09.06.10, 04:29 PM
Çok güzel olmuş :)

nick_name
09.06.10, 04:43 PM
teşekkür ederim. :)

Yuded
24.06.10, 04:30 PM
Nasıl bir fiyat düşünüyorsun ki buna ?

Yuded
24.06.10, 08:33 PM
Oha demek istiyorum kendim yapsam 15 lira tutmaz masrafı

matum
24.06.10, 08:40 PM
pazarda 3 liraya satılıyordu o kaplar ctesi sordum da... ki resimde görünenden daha büyüktü. 2 kat daha geniş 3 kat daya yüksekti nerdeyse...

Sino98
12.07.10, 07:56 PM
bişey sorucam sen ona kat eklemişsin ama hayvan nasıl nefes alıcak ??? zaten etrafi plastik

LeoArryn
12.07.10, 08:50 PM
Üye Banned yediği için Cevap veremeyecektir , ;)

Sino98
13.07.10, 12:27 PM
tamam saol bende boşuna bekliyicektim yoksa =)

Beatnik
14.07.10, 12:40 AM
Ben olsam böle bi kafeste hamsterımı beslemezdim zaten isterse 10 katı olsun ne tırmana bilicek ne havalanıcak içi zaten çok kullanışsız

Sino98
14.07.10, 02:16 PM
ama arkadaş üreme çiftliği kurmuştu kafes yetmiyodu =)

Berkee
10.08.10, 02:28 PM
bende bugün yaptım aynısını gerçekten hemm büyük oldu oyun oynama alanıda büyüdü hemde 8-9 tl e yaptım gerçekten güzeel oldu merdiveninide taktım 2 katlı süper oldu

artofdeath
11.08.10, 03:07 AM
arkadaslar suanda iki katlı bi hamster kafesi yaptm ben harika oldu. içinde borusu carkı yemek kabı carkı ewi merdiveni hepsi var. Full+Full yani :) Demek istediğim tek bişeye bağımlı kalmayın hayalinizdeki ewi hayvanlarınıza verin

Berkee
11.08.10, 12:31 PM
gerçekten kendiniz yapınca hem kendi el emeğiniz oluyor hemdde yaparken insan eğlenio bir an önce içine girsede napcağını görsem die vede çok kullanışlı ooluyo. Benimkinin içi oyuncak kaynıoyor fforum dan aldım :D

Bay jingles
11.08.10, 02:52 PM
yapıp sat ticarete dök bence bu işi...:D

-ErgünCan-
11.08.10, 03:05 PM
Öle yapıyodu zaten :) Bnlandı sonra :)

Berkee
11.08.10, 03:16 PM
15 tl ye yaptım dio satışa çıkkarıo millet yapmak istese yapamıcak xD