PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : selam hamsteradmın sana bişi sorucam


episodetwo
06-25-2009, 01:44 AM
ya bişi sorucam bu petşoplarda genelde hamsterlar erkekmi olur ? dişi satmıyolar dimi genelde . yoksa dişi erkek hepsinimi koyuyolar ? peki ben dişi gonzales istiyorum nerden alabilirim dişi ama

hamsteradmin
06-25-2009, 02:18 AM
hepsini karışık koyuyorlar ellerinde ne varsa. iyi anlayan birinden veya bir yerden almalısın ama güvenebileceğin bir yer olsun, yanlışlıkla erkek alma.

episodetwo
06-25-2009, 02:44 AM
zaten öyle yapmayı düşünüyorum sirkecide çok var hayvan pazarında kendi hamsterimide götürcem hatta eldivenle 2 sininde altına bakarım çok çok farklıysa bide göbeğinde siyah böyle sarı gibi bi nokta var o yoksa dişidir

episodetwo
06-25-2009, 02:47 AM
bide bişey daha sorucam sana diyelim hamile oldu hamster kaç ay sürüyo hamileliği ve doğurduktan sonra kaç hafta sonra annesinden ayırmam gerekiyo hani yavrusunu diyomuş filan diye sordum beni biraz bilgilendirirmisin

hamsteradmin
06-25-2009, 04:21 PM
2-3 hafta arası sürüyor yaklaşık. Doğurduktan sonra 3 hafta kafesi hiç ellememen lazım, en azından 2 hafta. 1-1 buçuk ay civarında ayırabilirsin. Yavruyu başta yemezse 1 aydan sonra yemez.

episodetwo
06-25-2009, 04:37 PM
yerse eserim çıkartırım içinden:D duvara fırlatırım yerse yavrularını D::D

hamsteradmin
06-25-2009, 04:50 PM
Espri yapıyorsun tamam da çocuklara kötü örnek olmayalım : )) Bir de başlıklara hamsteradmin sana bi şey sorucam yazma, konuyu yaz lütfen :D